Avatar billede moppe Nybegynder
02. juni 2003 - 22:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

XviD Codec + Nye Nvidia Driver

Okay her er problemet jeg har lige formateret og henter self de nyeste nvidia driver til mit TI-4200, og senere installere jeg mine codec's så viser det sig til min store overrraskelse at når jeg ser en xvid film så bliver den helt grøn kan godt se at filemn kører men der er mange grønne streger hen over.. er det nvidia driverne der fatter minus eller hvad? andre der har samme problem og evt en løsning. For nu kan jeg ikke se mine LFLV afsnit! TUUDDD..SNØFT. Er det mit xvid codec der er fucked oder was.. hvis jeg vælger clone screen kører Xvid filmen perfekt i fuld skærm på mit tv men stadigvæk med grønne streger på min pc monitor... HJÆLP
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:46 #1
Hmm.. prøv at sætte opdateringshastigheden ned på skærmen, til f.eks 60 hz. Giver det nogen forskel ?
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:48 #2
Damn nåede det ikke :-)

Havde samme problem og løste det ved at sænke opdateringen
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:50 #3
Nå for søren.
Det var ellers et gæt fra min side *s*
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:53 #4
Ikke sikkert det er helt samme problem jo :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 22:56 #5
Men jeg tror vi kan blive enige om at der ikke er noget galt med Codec'et når det kører perfekt på tv'et. Så jeg tror også på den med opdateringshastigheden *s*
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:57 #6
Sæt den som jeg har på 72 og arbejd dig stille og roligt nedaf og se om ikke det hjælper
Avatar billede moppe Nybegynder
02. juni 2003 - 22:58 #7
Tak for hjælpen gutter men har fundet løsningen : FDDSHOW <- den nyeste.. :-D
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:58 #8
Gå i enhedshåndtering, fjern særmkort og skærm, genstart og se om ikke det hjælper.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:59 #9
Nå okay men velbekommen min ven :-)

Hygge
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juni 2003 - 23:01 #10
Ok, fint at du fik det til at virke, men det burde have virket på skærmen også når du havde godt billede på tv'et. Så det var ikke Codec'et der var problemet *s*
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 23:01 #11
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=moppe&option=24

Afslut dine gamle spørgsmål moppe!
Avatar billede moppe Nybegynder
02. juni 2003 - 23:23 #12
Undskyld... havde jeg glemt er ike så tit her inde...
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 23:24 #13
Helt okay bare du så gør det nu :-)