Avatar billede td_basse Nybegynder
02. juni 2003 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Apache til mySQL

Jeg har et lille spørgsmål
Jeg har instaleret Apache webserver og hvordan får jeg Apache til at forstå mySQL? Jeg har instaleret mySQL  men Apache skal også vide det. Hvad gør jeg?
Avatar billede dragen Nybegynder
02. juni 2003 - 17:17 #1
Du skal vel også bruge en eller anden form for programmeringssprog?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. juni 2003 - 17:21 #2
du har allerede oprettet dette spørgsmål en gang, og man må ikke have to ens spørgsmål samtidig, læs www.eksperten.dk/regler.phtml
så du skal lukke det ene, det gør du ved selv at lægge et svar, og acceptere dit eget svar

ztyxx / coadmin
Avatar billede detox Nybegynder
02. juni 2003 - 17:38 #3
Jeg tror det andet spørgsmål var Apache/php, har du fået den del til at fungere?
Avatar billede ohmish Nybegynder
02. juni 2003 - 18:23 #4
ztyxx> hvad er det for et andet spørgsmål?

han er har også oprettet Apache til Php.. men det er da to forskellige emner? (sån da).
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. juni 2003 - 19:45 #5
sorry, læste ikke ordentligt, min fejl, så der skal naturligvis ikke lukkes
Avatar billede thomasledet Nybegynder
03. juni 2003 - 00:46 #6
Apache er helt og aldeles ligeglad med MySQL og det giver ingen mening at snakke om at få "Apache til at forstå MySQL"...

Apache snakker ikke med din database... det gør det programmeringssprog, du bruger...