Avatar billede kfh Nybegynder
02. juni 2003 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DoCmd.SendObject acReport problemer med afkrydsningsfelter

Hej Eksperter

Jeg har følgende kode:

DoCmd.OpenQuery "Q_E-mail_bekræft", acNormal, acEdit
    DoCmd.SendObject acReport, "Data for din tilmelding", "RichTextFormat(*.rtf)", Me.Email, "", "", "Bekræftelse på tilmelding til XX 2003 fra YY", Brødtekst, True, ""

Mit problem er, at jeg ikke får afkrydsningsfelter med i mit .rtf dokument. Jeg kan resonere  mig frem til, at et afkrydsningsfelt er en eller anden form for billede, og derfor ikke kommer med i en .rtf fil? Kan man omgå dette på en eller anden snedig måde? Eksempelvis ved Ja/Nej i stedet for afkrydsningsfelter. I så fald, hvorledes sætter man dette op?

Mvh

Kfh
Avatar billede mugs Novice
02. juni 2003 - 16:47 #1
Du kan lave et felt mere i tabellen som et tekstfelt, og i afkrydsningsfeltet's OnClick event indsætte flg:

If Me.Afkrydsningsfelt = True Then
Me.Tekstfelt = "Ja"
Else:
Me.Tekstfelt = "Nej"
End If

Og derefter indsætte Tekstfeltet i din rapport i.s.f. afkrydsningsfeltet.
Avatar billede kfh Nybegynder
02. juni 2003 - 16:56 #2
Lyder meget fornuftigt. Det vil jeg gøre...

Tak for det.