Avatar billede stone Forsker
02. juni 2003 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Oprette web shop

hvor er der en total oversigt og hvordan man opretter en webshop, leje af betalingsoverførsel m.m

Hvilke ting man skal passe på - fælder - falske betalingskort osv.

Helst dirkete link, gider ikke at få et link hvor man skal navigere igennem en masse "lort" undskyld sproget *SS*
Avatar billede donwang Nybegynder
02. juni 2003 - 14:14 #1
Avatar billede brink99 Nybegynder
02. juni 2003 - 14:18 #2
Jeg ved godt at dette ikke er et direkte link men det er mere end et spørgsmål du stiller.
dette er et riktigt godt sted at starte. http://www.betaling.dk/

her kan du downloade et eksembel på en butik. http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/pbs_gateway/hjaelpevaerktoejer/
kik midt på siden der er tre muligheter.

/brink
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juni 2003 - 15:00 #3
Du kan også finde mange gode oplysninger her om internet betaling www.dibs.dk
Avatar billede stone Forsker
02. juni 2003 - 18:04 #4
takker så er der lidt at kigge på..