Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:11 Der er 25 kommentarer

Standby under spil.

Jeg har et stort problem med min computer.

Den går standby mens jeg spiller. (Counter-strike)
Det er forskelligt hvor ofte den gør det. Nogen gange kan der går 1 minut og andre gange 40. Computeren kører stadigt videre ( jeg kan høre blæserne), men skærm, lyd, mus og keyboard stopper/går ud.

Jeg har følgende hardware:

Athlon XP Barton 2500+

512 MB DDR 333Mhz PC2700

MOBO: ASRock K7VT2 Socket A

Daytona GF FX 5600 m. 256 mb DDR ram

IntelliMouse Explorer 3.0

Microsoft Multimedia Keyboard

Samsung SyncMaster 959NF
Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:12 #1
Hvis i har et bud, så kom endelig med det. Jeg er åben over for alt.
Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:15 #2
FORKERT MOBO OPLYST! Undskyld. Det kan ses her: http://www.bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=BUN-ECS-8
Avatar billede s_kjaer Praktikant
01. juni 2003 - 17:16 #3
Programmet Sandra soft er god til at afsløre hardware konflikter, kan hentes her: http://www.3bsoftware.com/downloads/sandra.html
Avatar billede s_kjaer Praktikant
01. juni 2003 - 17:17 #4
Helix>> Linket er dødt
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:17 #5
Prøv at geninstallere din skærmdriver.
Avatar billede jpvj Nybegynder
01. juni 2003 - 17:17 #6
Mon ikke din computer fryser/går ned? Jeg antager, at du har testet med en "ren" OS installation.

Hvis det er solgt sammen fra BJ trading burde det fungere sammen, din hardware er ustabil.  Start med at kontrollere køling af CPU. Skift derefter RAM, MB, CPU og GFX enkeltvis indtil fejler er væk.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:18 #7
Eller prøv at gå ind i Kør skriv SFC /scannow <Enter> Det kan være en korrupt fil, der laver balladen.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:19 #8
Har du tjekket om du har slået Dvale til under Pauseskærm->Strømforsyning? *LOL*
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:20 #9
http://www.eksperten.dk/spm/345878

Gider du ikke kommentere her hvis du for lidt tid :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:24 #10
Smider et svar i tilfælde af du fik det løst med hjælp fra mine tråde :-)

Hygge
Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:26 #11
Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:27 #12
lol, størmforsyning pauseskærm crap er slået fra. Dum er jeg ikke. Jeg har tilmed også læst alle andre "topics" herinde der omhandlede standby
Avatar billede helix Nybegynder
01. juni 2003 - 17:29 #13
Hvis i ikke kan se linket, får i infoen her:

Varenummer: BUN-ECS-8
Pris m/moms: DKK 544,00
Pris u/moms: DKK 435,20
Vægt: 1.2 kg
Lagerstatus: OK  Levering hos dig: 1-2 dage
Producent: Elite Group Computer System  Reklamationsret:2 år
Evt. reklamationer: B.J.Trading
ECS L7VTA 1.0 LAN Socket A , Via Apolllo KT400 VT8377 & VT8235 chipset, agp 8x, USB 2.0, 5xPCI, FSB 333, 3xDDR, ATA 133, onboard lyd og lan
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juni 2003 - 17:33 #14
Behøver ikke have noget med dit mobo at gøre :-)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. juni 2003 - 10:35 #15
næ..det kan oz være harddisken..:O)
elleren defekt blæser..?
Avatar billede lrd Nybegynder
11. juni 2003 - 16:00 #16
Feedback tak!
Avatar billede helix Nybegynder
11. juni 2003 - 19:59 #17
Ingen af jeres forslag kan jeg bruge til noget.
sorry
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. juni 2003 - 09:42 #18
Hvad har du egentlig prøvet? Ren installation? Kontrolleret hardware? Du afviser alle forslag, men giver intet feedback!
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:45 #19
Enig
Avatar billede helix Nybegynder
12. juni 2003 - 19:09 #20
Nu skal i høre :-). Jeg har hele tiden skrevet for en af mine venner, da det er hans computer der er tale om. Han havde intet eksperten.dk-brugernavn og derfor fixede jeg det hele. Jeg vil så snart jeg får mulighed for det, transportere hans computer hjem til mig selv, så vi kan teste hvert enkelt stykke hardware.

Jeg giver feedback så snart jeg har testet det. Det LOVER jeg. Tak for jeres bud.

Nu håber jeg i er tilfredse med min "statusrapport"  :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:49 #21
Feedback ville være nice her!!
Avatar billede helix Nybegynder
05. juli 2003 - 16:28 #22
ja, nu skal du høre. defekt skærmkort. total nedern. Jeg er desværre ikke så aktiv på eksperten.dk, kun når jeg har brug for det. Undskyld min ringe feedback :)
Avatar billede lrd Nybegynder
06. juli 2003 - 09:51 #23
så afsluttede du måske her??? og her http://www.eksperten.dk/spm/345878
Avatar billede helix Nybegynder
06. juli 2003 - 11:54 #24
lrd, du går mig på nerverne. Hvorfor skal du ha ondt i røven over at der er noget jeg ikke får gjort? du kan sq da være røv ligeglad. den anden sag var afsluttet........................................................................
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:35 #25
er du ikke venlig og give feedback her eller luk tråden!!