Avatar billede bse11703 Nybegynder
31. maj 2003 - 11:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Align shapes

Det her er sikkert relativt let, men jeg forstår ikke hvorfor alignment værktøjslinien er deaktiveret når jeg klikker på en tilfældig shape...

Jeg har en cirkel shape der ligger i sit eget layer og skal være 100% i centrum, og skal derfor bruge alignment.

Nogen der ved hvorfor denne værktøjslinie er deaktiveret?
Avatar billede prodic Mester
31. maj 2003 - 12:32 #1
kæd den evt. sammen med et andet lag og vælg align linked.
Avatar billede hcma Novice
31. maj 2003 - 13:52 #2
link det til et lag der fylder hele lærredet (canvas).Markér det "fulde" lag ->Layer ->Align linked -> og vælg center vertical + center horizontal
Dette vil centrere dit "shape"-lag i dit lærred.
Avatar billede bse11703 Nybegynder
31. maj 2003 - 15:42 #3
Tak for hjælpen, skriv endelig et svar hvis du vil have points
Avatar billede hcma Novice
31. maj 2003 - 15:54 #4
hvem af os???
Avatar billede hcma Novice
31. maj 2003 - 15:54 #5
nå, her er et svar fra mig, så må du selv om du veil acceptere eller ikke (prodic kom først)