Avatar billede ellenje Nybegynder
30. maj 2003 - 13:33 Der er 9 kommentarer

kan ikke spille f.eks yatzy

Vi har en ny xp, og vil gerne have java til at virke,,hvad skal man gøre???og hvor langt tid tager det??
Avatar billede fri-hash Nybegynder
30. maj 2003 - 13:36 #1
download java virtual machine , f.eks her: http://www.bunden.dk/download.php
Avatar billede ellenje Nybegynder
30. maj 2003 - 13:44 #2
Mange tak...det vil jeg så prøve og håber at det vil hjælpe..
Avatar billede warpgiga Nybegynder
30. maj 2003 - 20:56 #3
Brug denne side til at hente nyeste Java Virtual Machine direkte fra din browser.

http://java.sun.com/getjava/index.html (official Java site)
Avatar billede roenving Novice
30. maj 2003 - 20:57 #4
-- du bruger forhåbentlig ikke windows XP ...
Avatar billede ellenje Nybegynder
31. maj 2003 - 11:20 #5
jo..vi bruger windows xp
Avatar billede bredker Nybegynder
31. maj 2003 - 17:29 #6
roenving>>hvad mener du med det
Avatar billede roenving Novice
31. maj 2003 - 21:12 #7
-- M$ havde et problem med licenser og afgifter, så XP er efter 1/6-2002 (ca.) ikke leveret med en virtual machine -- kun i opdateringspakker på cd kan du være sikker på at der findes en java virtual machine ... ;-|
Avatar billede ellenje Nybegynder
31. maj 2003 - 21:47 #8
Jeg vil hermed sige tak for den hjælp vi har fået...jeg tror vi har den på plads nu...vi har brugt den fri-hash;s anbefaling...og vi har prøvet den der warqiqas anvisning...men vi ventede hele dagen på at den opdatere, men der skete ikke noget, så vi bruger den fri-hash;s.....jeg vil lige nævne,, f.eks hvis jeg spiller yatsy så hopper tallerne..d.v.s hvis jeg troede at jeg havde fået yatsy og jeg skulle trykke på yatzyen..så hopper tallerne til f.eks til 5- 3...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
02. juni 2003 - 10:16 #9
her er et svar hvis det kunne bruges