Avatar billede guttler Nybegynder
29. maj 2003 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er SAP?

Jeg synes efterhånden jeg hører mere og mere om noget der hedder SAP. "Kan du SAP, kan du alt!" Virker det næsten som om. Er SAP det nye guld og hvad er det egentlig? Er der nogen der kan forklare det kort og enkelt?

Vh

Chr
Avatar billede guttler Nybegynder
29. maj 2003 - 17:48 #1
Ok, jeg fandt ud af det selv ret hurtigt, da der var en anden herinde der heller ikke kunne forstå hvad det var. Det ligger her http://www.eksperten.dk/spm/208735

God ferie :-)
Avatar billede mfalck Praktikant
29. maj 2003 - 17:48 #2
SAP er et ERP system, som kan holde styr på alle mulige informationer der er i en virksomhed.