Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
28. maj 2003 - 16:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reklame for serverhosting

Jeg har et nyt produkt der hedder www.serverhosting.dk

Målgruppen er private, små -og mellemstore virksomheder. Vi differentiere os på volume (dvs det er billigt), og så har vi den lille finesse at man ejer serveren efter 12 mdr.

Jeg har overvejet at reklamere her:

Erhvervsbladet og Børsen

Nogen der har forslag til nogle offline og online medier der kunner være interessante at reklamere i?
Avatar billede webhostpriser.dk Nybegynder
28. maj 2003 - 17:13 #1
Du kan naturligvis tilmelde Serverhosting.dk som udbyder på www.webhostpriser.dk. Der kan du så tilføje dine produkter til kategorien "Server", og evt. købe Pluslinks til dine produkter.
Et Pluslink er et fremhævet link (skrevet med fed skrifttype og blå baggrund). Ved at købe Pluslinks til et eller flere af dine produkter, vil disse være mere synlige på søgeresultat siderne. Pluslinks giver ca. 70% flere besøgende end traditionelle links.

Derudover har du mulighed for at få et banner (468x60) i toppen af siden. Banneret vises kun i kategorien "Server", således at du rammer din målgruppe nøjagtigt. Jeg kan evt. sende et tilbud til dig, hvis du lige oplyser din mail.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
28. maj 2003 - 20:09 #2
Send lige velkomst mailen til info@serverhosting.dk igen

Er der ikke nogen der har lidt mere opfindsomme forslag?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
28. maj 2003 - 20:56 #3
Lige en kommentar til webhostpriser:

Jeg synes du bør få ryddet op. Flere under servere skriver:

Plads: 9999 Gb ...det passer jo ikke
CPU: 999999 MHz ...passer heller ikke
Ram: 9999 Mb ...passer slet ikke!

Så jeg får næppe noget ud af at placerer mig på webhostpriser så søgningen er fyldt med fejl.

Dernæst er det lidt dumt at jeg skal oprette en server pr. styresystem. De fleste kan jo leverer både FreeBSD, Linux, UNIX til samme pris. Faktisk burde man også finde Linux og FreeBSD hvis man bare søger på UNIX.
Avatar billede webhostpriser.dk Nybegynder
30. maj 2003 - 14:13 #4
Det har du helt ret i. Jeg bør absolut få ryddet op, men det er en særdeles tidskrævende proces. Jeg forventer dog at få tid til det henover sommeren.

På trods af at nogle af oplysningerne i kategorien "Server" ikke er korrekte, vil bannerannoncering alligevel være særdeles effektfuldt. Banneret bliver udelukkende eksponeret for den direkte målgruppe, og der er ingen tvivl om at det er en væsentligt billigere og langt mere effektfuld form for annoncering end reklame i Børsen eller Erhvervsbladet.

Jeg kan tilbyde dig eksponering af et Top-Banner (468x60 pixels) i kategorien "Server" for kun 10 øre pr. eksponering. Du har naturligvis mulighed for at se statistik over antal eksponeringer og klik.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
31. maj 2003 - 08:48 #5
Du smider bare en kommentar når der er ryddet op. Så er jeg sikkert interesseret.