Avatar billede hater Nybegynder
28. maj 2003 - 15:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Madden 2003

Jeg ville lige prøve at installere dette spil igen, da jeg pludselig fik en lyst til at spille det...

men den gider ikke installere, den kommer med en fejl hvor der bare står at setup.exe har lavet en ulovlig handling... så har jeg prøvet at kopiere alle filer over til HD'en, men setup.exe kan ikke kopieres da den hver gang jeg prøver kommer med denne fejl: "Cannot copy setup: Data error (cyclic redundancy check)"

hvad kan jeg gøre.. plz hjælp !!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:14 #1
Hmm er det et original spil
Avatar billede hater Nybegynder
28. maj 2003 - 16:17 #2
håber ik jeg blir hængt op på noget her hvis jeg siger at det ikke er ???
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:20 #3
Hvad tror du selv!!

Synes du selv det er fedt ??
Er kedaf at sige det men håber du bliver nakket og får en herrer stor bøde.
Smider en anmeldelse på dig

Ha en god dag min ven

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:23 #4
http://www.eksperten.dk/regler.phtml Læs dem her og luk dette spørgsmål inden admin gør det for dig.

Og gør alle en tjenste og køb de originale spil for eftertiden.
Avatar billede michael2690 Nybegynder
28. maj 2003 - 16:40 #5
)))) lrd (((( hvordan lukker man et spørgsmål?
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:41 #6
Måske skulle Michael læse reglerne sammen med opretter!
Ved enten at acceptere det svar der er kommet eller oz smide et svar selv som man acceptere. Og hvorfor spørger du??
Avatar billede hater Nybegynder
28. maj 2003 - 16:53 #7
kay kay.... det er jo ik som om at alle mine spil er brændte... det er 2...

men okay... jeg lukker spørgsmålet og håber at lrd ik andmelder eller andet...???
Avatar billede lrd Nybegynder
28. maj 2003 - 16:55 #8
Desværer du er anmeldt til admin her på siden. Fatter ikke du støtter det kopi lort!! Det er folk som dig der for priserne til at stige. Køb for pokker da originale spil
Avatar billede hater Nybegynder
28. maj 2003 - 16:57 #9
støtter det???

jeg har fået et par spil af en af mine venner som havde købt... jeg har 2 kopi spil eller noget... jeg er jo ikke piratbaron eller sådan noget... men fint...
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. maj 2003 - 17:19 #10
Som lrd skriver så det ikke lovligt at spørge omkring uorginale spil på eksperten. Eksperten vil ikke være kendt for stedet hvor man kan få og få hjælp til ulovligt software. I værste fald vil eksperten blive lukket.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede michael2690 Nybegynder
29. maj 2003 - 11:59 #11
ok jeg vidste godt at man selv kan acceptere spørgsmålet. men jeg trodede at man kunne lukke/ slette sit spørgsmål hvis det er evt. ulovligt. tak for svar.