Avatar billede torstein Novice
28. maj 2003 - 01:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Program til at klippe i billeder.

Hej,
jeg søger et freeware/shareware program som ahr en god og nem funktion til at klippe/resize billeder med.
Forslag modtages gerne.
Avatar billede human Nybegynder
28. maj 2003 - 01:15 #1
Avatar billede capriole Nybegynder
28. maj 2003 - 01:18 #2
www.irfanview.com - kan mange andre ting end det du nævner og er freeware.
Avatar billede torstein Novice
28. maj 2003 - 01:24 #3
I er temmelig enige, jeg prøver det, Tak
Avatar billede capriole Nybegynder
28. maj 2003 - 01:24 #4
tak for pointz!
Avatar billede capriole Nybegynder
28. maj 2003 - 01:26 #5
ups - sorry human, det var ikke for at kopiere dit svar, havde ikke set at dit link også pegede på Irfan View - vil du have de 7 point?
Avatar billede human Nybegynder
28. maj 2003 - 03:55 #6
Det går nok :o)
Avatar billede hcars Novice
28. maj 2003 - 05:27 #7
Jeg vil også gerne tilslutte mig IrfanView fan-klubben.
Prøv specielt at lære genvejstasterne: Mange ting kan udføres blot ved at taste et enkelt bogstav.
Vi mangler en god bog helst på dansk om dette superprograms mange muligheder.
=/:-]
Avatar billede capriole Nybegynder
28. maj 2003 - 08:32 #8
torstein> husk også at downloade plugin pakken, giver en del flere redigeringsmuligheder..

human> ok. tak - du lever op til dit navn :)

hcars> der mangler også at nogen begiver sig ud i at oversætte programmet til dansk, det er vist stort set det eneste sprog det ikke er oversat til - jeg forsøgte mig på et tidspunkt, men nu er C++ ikke min stærke kop the. Men mon ikke det kommer på dansk en dag?
Avatar billede perj Nybegynder
30. maj 2003 - 23:43 #9