Avatar billede kim-hansen Nybegynder
27. maj 2003 - 23:09 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Nokia 7250

Jeg overvejer at købe en Nokia 7250.

Er der nogle der har nogle dårlige/gode erfaringer med den og er det besværligere at skrive beskeder på det lidt anderledes tastatur?

Hvordan er opløsningen på billederne den tager?
Avatar billede funkystuff Nybegynder
28. maj 2003 - 09:52 #1
Knapperne er ikke svære at vænne sig til, da de næsten sidder som på en "normal" telefon. Jeg ved dog ikke hvor mange pixels billederne bliver taget i.
Det skal dog siges at Nokia er haltet en del bagud mht. til skærm. Så hvis du vil have en telefon til MMS osv. ville Samsung V200 eller Panasonic GD87 være et bedre bud.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
03. juni 2003 - 01:06 #2
Jeg kender et par stykker som har den, og jeg kan kun sige, at den levet op til at være en Nokia! Den knirker og er egentlig ved at falde fra hinanden - bogstaveligt talt!!
Jeg vil anbefale den nye Sony Ericsson T610 i stedet. Den har en MEGET bedre skærm, og koster mindre.

Se mere på www.sonyericsson.com/t610
Avatar billede funkystuff Nybegynder
03. juni 2003 - 09:18 #3
Enig. Sony Ericsson T610 er også et godt bud.
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
12. juni 2003 - 09:35 #4
Hvor kan man købe den??
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:40 #5
Avatar billede lrd Nybegynder
15. juni 2003 - 13:06 #6
Få nu givet noget feedback her!!
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
17. juni 2003 - 11:10 #7
billeder er ikke så gode på 7250, og der kommer snart en i version du skal vente på ! Bedre kamera og nogen andre ting, som Xhtml browser ! .... Hvis det skal være 7250 så vent elelrs er t610 godt bud....
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
17. juni 2003 - 11:41 #8
Mange tak for oplysningerne...
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
17. juni 2003 - 12:08 #9
hvis du vil mere om andre telefoner, så skriv endelig...