Avatar billede tonedialler Nybegynder
27. maj 2003 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forslag til manglende katagori

Hvorfor ikke oprette en katagori som hedder Bærbar og poste alle spørgsmål om bærbare computere i denne katagori?

Det synes jeg der mangler....men det kan jo være det bare er mig der tager fejl.

Tak for et godt site!

mvh. en meget tilfreds bruger.
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. maj 2003 - 18:54 #1
Det er der... Tynde klienter http://www.eksperten.dk/kat/304
:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2003 - 20:58 #2
Nu er en bærbar jo ikke ligefrem en tynd klient - så du må bruge en kategori der passer til dit problem :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2003 - 10:58 #3
En bærbar er jo blot en PC proppet i et andet kabinet. Så PC kategorien bør kunne bruges (Eller Mac ved iMac's)