Avatar billede hohn Nybegynder
26. maj 2003 - 18:26 Der er 6 kommentarer

querystring i Frames

Hej Eksperter

Jeg sender en mail ud med et link www.minside.dk/index.asp?ID=12 - Som så skal afvikle et onload javascript. Problemet er at index.asp er et frameset?? hvordan "fanger" jeg ID'et? så jeg kan udskrive det?
Avatar billede medions Nybegynder
26. maj 2003 - 18:32 #1
Øhh...
Response.Write(Request.QueryString("ID"))

//>Rune
Avatar billede hohn Nybegynder
27. maj 2003 - 09:37 #2
Hej Rune
Index.asp er et frameset, hvor der skal hentes en querystring i en frame...
Avatar billede medions Nybegynder
27. maj 2003 - 09:42 #3
Ja, så i Index.asp skriver du

Response.Write(Request.QueryString("ID"))

//>Rune
Avatar billede hohn Nybegynder
27. maj 2003 - 09:51 #4
Alt koden ligger i et doc i index.asp framesettet derfor kan jeg ikke umiddelbart henter Querystring i index.asp for det er ikke der koden skal afvikles. Kan jeg hente den på anden vis?
Avatar billede medions Nybegynder
27. maj 2003 - 21:45 #5
Hmm ja, ligge den i en Session() variabel!

//>Rune
Avatar billede peng Nybegynder
12. september 2003 - 18:24 #6
brug javascript til at fange det.