Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
26. maj 2003 - 12:39 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Godt webhotel til firma-hjemmeside?

Hej!

Jeg har lige startet eget firma og skal have mig et webhotel til min hjemmeside..
Det skal være muligt at uploade via FTP og så skal hotellet understøtte alle de har PHP, Asp osv.. Det skal også være mulig at oprette mindst 3 e-mail's til pop3..

Nogen der har et forslag til hvor jeg finder sådan et webhotel billigst.. Det skal være til højest 30 kr/md..
Og så skal det være stabilt!! Har hørt rygter om at b-one ikke har kørt så godt..
Jeg har kigget en del rundt inde på webhostpriser.dk men jeg kan ikke lige gennemskue hvilken udbyder der er bedste til prisen.. Det skal jo som sagt være stabilt og understøtte en masse.

Mvh Martin Paulsen
Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
26. maj 2003 - 12:42 #1
Hov, forresten.. Der behøves ikke være mere end 20-30 Mb plads på serveren...
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. maj 2003 - 12:43 #2
Lad være med at forlange PHP, ASP, etc. hvis du ikke har planer om at bruge det. Jo mere serveren skal understøtte jo større er risikoen for at den er ustabil.
Hvis du kun planlægger at lave en hjemmeside i HTML og vil uploade den med FTP så nøjes det :o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. maj 2003 - 12:44 #3
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2003 - 12:44 #4
jeg vil klart anbefale dig wannafind.dk, god og stabil service, samt supporten er altid rare og flinke og villige til at hjælpe dig, ( hvis du har brug for det )

mvh.
Questis
Avatar billede Morten Nybegynder
26. maj 2003 - 12:45 #5
Jeg bruger web10 og er yderst tilfreds med dem prøv at tage et kig på Deres side www.web10.dk

Det eneste er måske at Deres helpdesk kan være lidt "langsomme" men jeg kan sagtens leve med det til den pris...!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
26. maj 2003 - 12:46 #6
pris/stabilitet hænger tit sammen .. :-)

De meste stabile webhoteller (efter min erfaring) er linux hoteller, men hvis du faktisk har brug for asp, så skal det være en windoze server (asp køre utrolig dårligt under *nix).
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. maj 2003 - 12:52 #7
Jeg deler fsconsulent.dk's sidste mening :)
Hvis du ikke har brug for ASP kan en FreeBSD-server som dem www.web10.dk benytter, leverer en utrolig stabil platform.
Dog synes jeg at pris ofte hænger mere sammen med servervalg end stabillitet. Skal du have en stabil server til php kan det ofte fåes for få penge, hvorimod en server til afvikling af asp koster mere. Det hænger nok sammen med at der er mere arbejde ved en windows-server og den kan klarer et meget lavere antal brugere.
Avatar billede jakki Nybegynder
26. maj 2003 - 12:52 #8
Jeg vil også gerne anbefale www.secnet.dk meget stabile kvaliteten er i top

De er godkendte asp'er
Avatar billede teamworker Nybegynder
26. maj 2003 - 14:49 #9
Jeg vil anbefale dig at se på www.gullestrup.net, som kan leve op til de krav du stiller.

Jeg har haft min private hjemmeside ligende hos Gullestrup.net et års
tid, og min arbejdshjemmeside et halv års tid.

Jeg kan kun anbefale dem, idet både deres hastighed, faciliter,
stabilitet og support absolut er i top.
Deres support som altid svarer hurtigt (uanset om du bruger mail,
telefon eller LiveSupport), er altid flike og kompetente, og er ikke
så bange for at gå ud over hvad man kan forvente af en support.
Avatar billede canedo Nybegynder
26. maj 2003 - 15:51 #10
jeg kan anbefale www.wannafind.dk, hvor jeg haft min hjemmeside liggende i 3 år uden problemer.