Avatar billede coldray Nybegynder
25. maj 2003 - 18:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skrive til tekst fil! (FSO)

Jeg ved at i sikkert tænker at den her er der svaret på tusindvis af gange.. men jeg står stadig med et problem jeg ikk har kunne få løst..

<%
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set ts = fso.OpenTextFile("e:\csyp\stats.txt",1)

temp = ts.ReadLine

Set ts2 = fso.CreateTextFile("e:\csyp\stats.txt", True)
ts2.Write int(temp + 1)
%>

...

Input past end of file
/csyp/stats.asp, line 5

Jeg skal bruge så at den læser filen (der står et tal i den).. og så skal den bagefter ligge 1 til tallet..
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2003 - 18:24 #1
Prøv dette
ts2.Write Cint(temp) + 1
Avatar billede coldray Nybegynder
25. maj 2003 - 18:27 #2
Fejlen ligger jo i linje 5.. altså ligger den i ts.ReadLine og fso.OpenTextFile..
Avatar billede thecodeman Nybegynder
25. maj 2003 - 18:27 #3
hvad med ts2.Write int(temp) + 1
Avatar billede thecodeman Nybegynder
25. maj 2003 - 18:29 #4
Hvad skal du bruge det til?
kunne du ikke bare bruge global.asa?
Avatar billede coldray Nybegynder
25. maj 2003 - 18:34 #5
nej.. Global.asa slettes hver gang at computeren genstartes.. og jeg skal bruge en normal .txt fil da det skal være tilgængeligt i et mIRC script
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2003 - 18:40 #6
Undskyld men det er ikke nemt at se hvad der er din linie 5. Prøv at lave en response.wrie "Temp " & temp
efter temp = ts.readline og se om den skriver noget ud.
Avatar billede coldray Nybegynder
25. maj 2003 - 18:42 #7
Virkede sjovt nok.. selvom temp ikk udskrev noget.. skiftede jeg variabelnavn.. og så virkede det sjovt nok..