Avatar billede -anders Nybegynder
24. maj 2003 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvad kabler m.v skal der bruges til TVOUT?

Hejsa.
Jeg har et fint Asus Geforce 3 ti 500, med henholdsvis normalt analogt skærm stik, dvi stik og tvout, nu er det bare sådan at jeg er foven og ikke gider finde manual m.v frem til det, så jeg ville gerne høre hvad kabler og ev.t andet der skal bruges for at slutt det til mit tv?

På forhånd tak.
-Anders
Avatar billede x-pro Nybegynder
25. maj 2003 - 00:00 #2
Under 10 m til tv super-vhs kabel eller hvis du har et gult mini jack hun i kortet kan du bruge en alm mini jack ledning og et lydkabel der går ud i 2. Hvis der er langt til dit tv kan du bruge en gammel video med scart til at omforme signalet til hf, så kan du bruge alm antenne ledning i optil 50 m. Så køber man s-vhs ledning på 1,5 m og en mini jack ledning der går ud i 2 til lydkort og et scart stik med s-vhs og mini jack hun stik til lyd. S-vhs bærer normalt lyd med nogle gamle videoer kan ikke bruge lyden fra s-vhs, så derfor kablet til lyd.
Avatar billede the_email Nybegynder
25. maj 2003 - 00:44 #3
Du SKAL bruge S-VHS. Det er klart bedre kvalitet. og x-pro. Der er altså ikke lyd i S-VHS. Der er fire ben to med billede og de har så hver sin stel, som er de sidste to ben.

TheEmail
Avatar billede the_email Nybegynder
25. maj 2003 - 00:45 #4
... det er meget muligt at du kan få kabler med flere ben, og derved sende lyd og billede gennem S-VHS fra VCR og DVD til TV. Men jeg tror ikk epå at du kan få en graffikkort der også spiller lyd ud.....