Avatar billede bjacob1 Nybegynder
24. maj 2003 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Shop vurdering!

Hej
Jeg er igang med at lægge nogle varer ind i vores shopsystem og ville lige høre hvad I synes om farvevalg, grafik, hastighed osv?

www.indbo.com

På forhånd tak for jeres mening!

Mvh
Jcop
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. maj 2003 - 21:41 #1
"Her på siden vil du kunne finde mange spændende produkter til hjemmet"
"Produkterne finder du i venstre side af skærmen. Vi håber De finder dem interessante"

Sprogforvirring. Vil du sige du eller de, begge dele i en blanding er ikke god.

Kunne godt tænke mig at spørge om hvorfor der er sofaer oppe i banneret, når det ikke har noget med sofaer at gøre?

Overskueligheden er helt OK, og hastigheden fejler heller ikke noget. Måske en anelse lysere baggrund.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
24. maj 2003 - 22:08 #2
Hej
Nu har jeg ændret lidt i bilederne og farven!
mvh bcop
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. maj 2003 - 22:13 #3
Det var bedre, helt forkert med de sofaer du havde før.

Men har du helt glemt dette:

"Her på siden vil De kunne finde mange spændende produkter til hjemmet, som alle er produceret i en høj kvalitet.

Produkterne finder du i venstre side af skærmen. Vi håber De finder dem interessante."

Ret, så der kun står du, de er gammeldags, og du må ikke blande disse ord sammen. Er fra din startside.
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
25. maj 2003 - 11:13 #4
Ok..Det er rigtigt! Det vil jeg lige ændre! Tak for din hjælp!

Mvh
Bcop
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. maj 2003 - 13:35 #5
Velbekommen, tak for point:)
Avatar billede cholm Nybegynder
27. maj 2003 - 15:51 #6
Efter min mening et skoleeksempel på en internetbutik hvor man gør meget ud af at informere kunderne om butikkens handelsvilkår. Dette er der desværre alt for mange som ikke lever op til. Godt gået.

P.S. Ved godt det ikke var det du spurgte om...:-)

/cholm
Avatar billede cygnet Praktikant
27. maj 2003 - 17:01 #7
Ser sgu lækkert ud :-) Dejlig hurtig og overskuelig. Får næsten lyst til sådan en selv ? Er det en standardshop du har købt et sted, og hvordan fungerer det med betaling og den slags ?
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
27. maj 2003 - 17:37 #8
Hej
Tak for roserne..;-)
Jeg har lige fået godkendelse af PBS til Dankort-betaling på siden og det bliver sat op en af de kommende dage! Pt. er det muligt at betale pr. efterkrav, tilsendelse af check eller overførelse af penge til vores konto. Dankort er nok det der vil blive brugt mest fordi det er nemt at have med at gøre!

mvh Bcop
Avatar billede cholm Nybegynder
27. maj 2003 - 17:43 #9
Cygnet >>> Det ligner Scannet´s shopmodul - www.scannet.dk

/cholm