Avatar billede magneto Nybegynder
24. maj 2003 - 17:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedback til: www.cm-revolution.dk

For et stykke tid siden spurgte jeg om I ville give noget feedback til CM-Revolution.dk, og siden da er der da også blevet lavet en del ændringer, så jeg håber, at vi på CM-Revolution, endnu engang kan nyde godt af jeres feedback på designet såvel som indholdet.

http://www.cm-revolution.dk

Jeg ved godt dette ikke helt er relevant, men hvis der er nogen Championship Manager spillere herinde, som gerne vil lave noget grafik (menubars, skins, facepacks, desktops, CM4 baggrunde mm), Så er I velkommen til at kontakte os via "kontakt os" formularen på siden.

NB! Der er selvfølgelig ingen penge involveret.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 18:09 #1
(1) Opbygningen af siden er meget traditionel og overskuelig

(2) teksten i menuen  passer slet ikke ind i kasserne, det kan evt. skyldes at jeg sidder med en skærmopløsning på 1280*1024

(3) Teksten i afstemningener MEGET lille og ulæselig

(4) Det første der møder mig når jeg kommer ind på siden er nogle nyheder, men hvad skal jeg bruge nyhederne til når jeg ikke engang ved hvad sitet handler om. Så derfor synes jeg du på forsiden skal lave en lille velkomst der forklare hvad jeg kan bruge siden til.

(5) Top banneret fortæller mig at siden burde handle om fodbold, det er også det eneste på siden. Synes godt du kan bruge nogle flere grafiske elementer, billeder etc.

(6) Synes ikek billeder og tekst passer sammen i banneret.

(7) Skulle jeg give en karakter for siden ville den være dumpet, dette skyldes ikek at den er tude grim, men simpelhen at jeg ikke aner hvad siden handler om!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 18:10 #2
Hvad er Cm egentlig?
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. maj 2003 - 18:11 #3
Championship Manager
Avatar billede magneto Nybegynder
24. maj 2003 - 18:18 #4
Grunden til at teksten ikke passer ind i bokserne hos dig er ikke pga. din opløsning, men pga. at du har sat din text size i IE til, at være noget andet end normal. Forstår ikke helt hvad du mener med nr. 6?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 18:22 #5
Ok, men det er jo ikek særlig smart at det afhænger af hvilke indstillinger jeg har, derfor synes jeg du skal bruger css og angiv størrelse på teksten, så betyder mine indstillinger nemlig intet

(6) Jeg synes ikke at de forskellige elementer i dit banner passer sammen.
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. maj 2003 - 18:47 #6
og angiv størrelsen i px - ikke pt.
Så er du sikker på at alle får den rigtige størrelse.
Men kun på menuerne - ikke på selveteksten. Svagtseende skal jo også ha' lov til at være med :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 18:51 #7
doggy82 >> Det plejer da ikke at ligne dig at være så betænksom ;-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. maj 2003 - 18:51 #8
jeg vidste at den ville komme ;-)
Avatar billede magneto Nybegynder
26. maj 2003 - 00:33 #9
Tak for svaret. Kunne nu godt have brugt noget mere feedback, men tak alligevel...