Avatar billede oyderke Nybegynder
23. maj 2003 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Telemarketing erfaringer

Hej

Er der nogen der har erfaring med telemarketing bureauer, og deres priser?

Produktet jeg skal have markedsført sælges B2B og koster 2.995 kr.

Hvor effektivt er det? cost/benefit.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2003 - 00:36 #1
Det afhænger helt af produktet og kunderne samt af det telmarketings bureau du vælger.
Generelt tror jeg, at folk har vidt forskellige oplevelser af deres udbytte fra telemarketing.
Min opfordring er at du foretager en selvstændig vurdering ud fra dit produkt og de bureauer du kontakter!
Avatar billede cygnet Praktikant
26. maj 2003 - 21:37 #2
Jeg arbejder for TelePreformance A/S som sigende skulle være et af de bedste på området i Danmark. Har i min tid serviceret store kunder som Falck, Viasat, Egmont Serieforlag og en stor del andre kunder.

Umiddelbart vil jeg tror at cost/benefit er udemærket. Ved de ligger lige på vippen på mange opgaver i forhold til at tjene noget til dem selv.

En af fordelen af TP er at de gennemfører kvalitetsopkald på ca. 30 % af alle salg for at tjecke de bliver gennemført ordentlig og udgår pistolsalg.

Jeg vil gerne stå for kontakt til dem - hvis du er interreseret kan du sende nogle flere information til ks@cygnet.dk
Avatar billede maria.cand Nybegynder
01. juli 2003 - 08:48 #3
Jeg arbejder for et telemarketingsfirma der udelukkende laver opgaver for it-branchen - Har blandet andet lavet opgaver for fujitsu siemens, IBS, PRR, Apple, Philips, HP, CSC med flere - Og vi ligger faktisk omkrin en 20-30 % under de øvrige på markedet. Louiselime@oncable.dk
Avatar billede oyderke Nybegynder
10. august 2003 - 22:35 #4
lukket