Avatar billede ALS Praktikant
23. maj 2003 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Template (design) til Web-shop

Jeg har tidligere fundet flere templates, skabeloner, til forskellige hjemmesider rundt omkring på nettet.
Jeg er på udkik efter en template til en lille web-shop. Det er kun designet jeg mangler, selve "motoren" til en indkøbsvogn har jeg.

Det er ikke et ubetinget krav at det skal være en gratis template. Jeg har tidligere givet 500-1000 Kr. for en god web-template og det gør jeg gerne igen :o)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
23. maj 2003 - 15:54 #1
du kan fange mig på th@websolutions.dk, så vil jeg da gerne forsøge mig frem til en web-template til din webshop....dog imod den lille sum penge du talte om ;-)
Avatar billede ALS Praktikant
23. maj 2003 - 16:17 #2
Tak for dit tilbud :o)

Jeg har sendt dig lidt beskrivelse af hvad jeg gerne vil have. Kan du lave det til samme pris som en template, er det jo helt perfekt, ellers er jeg stadig interesseret i et link til templates, der kan benyttes til en web-shop.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2003 - 16:40 #3
Hej ib-rene-cairo... Send mig også en mail, så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget :) - loc@locturian.dk
Avatar billede izemate Nybegynder
24. maj 2003 - 09:28 #4
Tja send en mail til gfx@filmnet.dk så skal jeg se hvad jeg kan gøre :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2003 - 14:27 #5
tja hvis du ik har fundet det du skal bruge kan vi sikkert også finde en løsning end en mail på martin@pezzo.dk
Avatar billede ALS Praktikant
02. juni 2003 - 14:40 #6
izemate har lavet en flot skabelon til mig.
Da spørgsmålet ikke lød på at lave et design, men blot et link til en færdig template, vil jeg fordele de udlovede point ligeligt til jer der har deltaget, så smid lige nogle svar :o)

Tak til jer, der har lavet skitser.
Også tak til jer der udbad sig info, men aldrig vendte tilbage ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juni 2003 - 16:10 #7
jeg vil ikke have point da jeg ikke mener jeg har lavet noget du kunne bruge
Avatar billede ALS Praktikant
15. juni 2003 - 23:12 #8
Så nøjes jeg med at sige mange tak for hjælpen :o)