Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 02:54 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Express

Hej. Nu ved jeg ikke om det er det rigtige sted at spørge, men jeg har windows 98 og derfor ikke frontpage express. Jeg har derfor prøvet at downloade det. Problemmet er at når jeg åbner programmet og trykker på hjælp sker der ikke noget. Og jeg kan heller ikke sætte et baggrundsbilled ind på siden. Er der nogen som kan fortælle mig, hvad problemmet kan være eller hvad jeg skal gøre.
Avatar billede popsy Novice
23. maj 2003 - 02:57 #1
Hmm, Frontpage kan vel ikke bare downloades, der skal vel betales for programmet?
Avatar billede syvon Nybegynder
23. maj 2003 - 03:08 #2
der vist lige sneget sig en lille fejl ind her.....
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
23. maj 2003 - 03:08 #3
- frarådes -

:-)
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 03:12 #4
Ok. Kan i så fortælle mig hvilken gruppe jeg skal spørger i.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
23. maj 2003 - 03:13 #5
Heh, beklager, tror eksperten er lidt weird.
Kan hverken se dit spørgsmål eller din første kommentar. Kun din overskrift og hvad du lige har skrevet...
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 03:18 #6
Jacobsynder>Ja, jeg kan godt se at der noget galt. Men hvad er det så du fraråder om jeg spørge?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
23. maj 2003 - 03:30 #7
frontpage express...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2003 - 03:39 #8
undskyld for spam - men jeg har lige fusket med min outlook - så er der lige en der gider lægge en kommentar i dette spr. blir jeg glad :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2003 - 03:52 #9
come on - en eller anden :)
Avatar billede fangel Nybegynder
23. maj 2003 - 08:09 #10
metal_hansen => har du nu også leget med regler ;) ;) så komme der en kommentar til dig!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2003 - 08:21 #11
dea > tak skal du ha :=)  jeps jeg har leget lidt med regler
Avatar billede fangel Nybegynder
23. maj 2003 - 12:26 #12
(hvis du lige har startet outlook tager det 2-3 mails før de begynder at komme i den rigtige folder ;)
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 12:54 #13
Jakobsynder> Er det et dårligt program siden du fraråder det? Har du nogle andre forslag til en htmleditor til en nybegynder.
Avatar billede fangel Nybegynder
23. maj 2003 - 12:59 #14
det er et meget dårligt program, du kan stort set intet ud over at skrive tekst i det!...

hvis du vil lære at kode HTML, så behøves du ikke andet end "Notepad"/"Notesblok"...

men hvis du er absolut nybegynder og ikke gidder tænke på hvad der lægger bag, så er FrontPage (ikke Express) nogenlunde, men fx DreamWeaver laver god HTML kode, og det er også nemt at ændre i kildekode, og generalt advanceret editor der holder sig til HTML standarderne...

Morten
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 13:04 #15
dea pq> Ja, den er sikkert ok, men den er vidst heller ikke helt så billig vel eller kan man downloade en demo version?
Avatar billede fangel Nybegynder
23. maj 2003 - 13:07 #16
DreamWeaver kan du hente en 30-dages trail på www.macromedia.com

Morten
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 13:10 #17
Ok! det vil jeg prøve.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2003 - 13:13 #18
prøv evt også homesite - der har jeg lært alt :)
Avatar billede mimse Nybegynder
23. maj 2003 - 13:17 #19
Metal hansen> Den har jeg, men ved ikke lige hvordan jeg skal bruge den.
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:46 #20
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Avatar billede mimse Nybegynder
25. juni 2003 - 12:35 #21
Nu har jeg fundet en editor. Er der så nogle som kan fortælle mig, hvilken gratis webhoteludbydere der er bedst. Jeg ved godt at det nok er det forkerte sted jeg spørg, men hvis i kan hjælpe ville det være fint.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
10. august 2003 - 04:35 #22
Bruger ikke selv nogen, så jeg ved ikke hvem der er bedst, men jeg tror både frac.dk og 1go.dk er meget populære. (hvis det da efter snart 2 måneder stadig er aktuelt, hehe)

Lukketid efterhånden?
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:33 #23
Lukketid!
Avatar billede mimse Nybegynder
09. april 2004 - 05:50 #24
Jamen det er hermed lukket så!!
Avatar billede fangel Nybegynder
09. april 2004 - 12:01 #25
man lukket et spm, ved at enten acceptere et svar ( hvis ingen har lagt et, bed personen som du synes har svaret om et svar) - his du synes ingen har svaret ligger du et svar selv og acceptere dette

Morten
Avatar billede mimse Nybegynder
11. april 2004 - 04:48 #26
dea pg> Tak for oplysningen, var ikke helt klar over, hvordan man gjorde.