Avatar billede oliver260698 Nybegynder
23. maj 2003 - 01:12 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Din mening & evt. Hjælp

Hvad er din vurdering af følgende side.

www.ktl-trae.dk

Og hvad mener du skal gøres bedre.
og har du lyst til at hjælpe????
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. maj 2003 - 01:42 #1
designet liner noget lavet på 2 min (bare klasket sammen) så syntes der skal laves et nyt
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
23. maj 2003 - 01:47 #2
har du nogle ideer ?????
Avatar billede sthen Nybegynder
23. maj 2003 - 01:51 #3
Nemt og overskueligt design.

Du bør nok ændre din menu, således, at når du åbner en menugruppe, så lukker den forrige gruppe. I modsat fald bliver menuen så lang, at du ikke kan klikke på dit allernederste menupunkt.

Du burde nok finde noget baggrundstræ med lidt mere "liv" i. Det virker lidt "dødt" og tungt. Kan du ikke evt. finde noget lidt lysere med årer og knaster i.

Som forbruger ville jeg nok foretrække at der ikke bare stod:
Da hytterne kan indrettes efter egne ønsker kan priserne varierer.
-men-
Hytterne kan levers til priser fra xxx kr. afhængig af indretningen. (eller noget i den stil)

Slutligt irriterer det mig, at samtlige fotos af hytterne ikke centrerer under hyttenavnet, men hænger ude i højre side. JEG synes det vile være pænere hvis foto var centreret midt under navnet.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. maj 2003 - 01:55 #4
har ikke nogle ider lige nu sry ellers vil jeg godt hjælpe
Avatar billede smooth Nybegynder
23. maj 2003 - 01:55 #5
1. Du kan starte med at fjerne java menuen, og så lave noget i HTML CSS / JavaScripts.

2. Din bg ligner noget som man brugete for 5 år siden..

3. Designet ?? Hmm Jeg vil nu ikke kalde en hvid kasse for design, men okay..

Jeg synes at du skal prøve at se på :
http://www.cwd.dk/inspiration.asp?mode=0&c_id=20

Der vil du kunne finde inspiration til hvordan man lave en lille og fin side.

Der skal faktisk ikke meget til at lave en side der ser fin ud.. Et top banner og så en ramme kan gør meget :)

Nu håber jeg ikke at du ser dette som om jeg bare vil svine dig til. Jeg har bare sagt hvad jeg ikke kunne li'. Så du må selv om hvad du vil bruge det til :)

Men hvis du brugte 1 lille time på at pusse med et design og layout så vil du få en meget fin side.
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
23. maj 2003 - 02:19 #6
Til Alle
Da det jo er min der har bedt om jeres mening, tager jeg alt negativt kritik som noget positivt.
Jeg ønsker jo kun at gører siden bedre.
Dog er jeg ikke nogen haj til at lave eller programmer, som i nok har lagt mærke til.
Så skulle en af jer have lyst/tid til at hjælpe" sefølgelig mod points" har en pæn stor pulje som bare skal bruges.
Så kunne du/i tænke at hjælpe ville jeg blive meget glad, og masser af points fattiger.
Tak på forhånd.
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
23. maj 2003 - 02:20 #7
obs jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu inden jeg uddeler points, vis dette er OK.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. maj 2003 - 02:41 #8
Under Legepladser skriver du
"Vi udfører også opførsel af legepladsed, samt legehuse efter egene ønsker"
Det må du omformulere, sådan kan man ikke sige. Derudover er der en stavefejl i legepladser (legepladsed) samt egne (egene)

Under Priser diverse billeder 2.
Her har du en stavefejl "Der kommer flere billeder sener" Der skal stå Der kommer flere billeder senere

Ved bestil brochure
Annuller virker ikke. Når man klikker på bestil brochure kan man ikke komme ud af det igen på anden måde end at gå til forsiden igen og det er forkert.

Om/tilbygning
Du skriver "Sider er i øjeblikket under tilbygning" Det lyder ikke godt det kan man ikke sige. Det her opbygning eller andet.

En sidste og vigtig ting. Hvis jeg var kunde ville jeg finde et andet sted at handle, for du oplyser overhovedet ingen priser. Jeg skulle snart finde et nyt link med småhuse hvor der var opgivet nogle priser som jeg kunne forholde mig til. Du mister kunder på denne måde.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. maj 2003 - 02:47 #9
Jeg skriver:
Om/tilbygning
Du skriver "Sider er i øjeblikket under tilbygning" Det lyder ikke godt det kan man ikke sige. Det her opbygning eller andet.

Nu skriver jeg jo selv noget nonsens:
"Det her opbygning eller andet"

Der skulle have stået:
Siden er i øjeblikket under opbygning
- eller måske: under opbygning, kommer snart.
Det ku´ jo også være at der skulle stå noget helt andet som du lige pludselig kommer på.
Avatar billede docks Nybegynder
23. maj 2003 - 02:49 #10
hmmm jeg kan godt give en hånd med at lave et lidt mere lækkert design, men det bliver kun til en hoverside og en underside - så må du klare resten...
Avatar billede docks Nybegynder
23. maj 2003 - 02:51 #11
Ellers ville jeg i dit tilfælde lade være med at bruge frames eller overflow som du gør nu. Du begrænser dig til en størrelse og det ser ikke ret pænt ud når der så kommer scroll. Ellers burde du lægge en style på den så dan falder mere ind i designet...
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
23. maj 2003 - 12:49 #12
Til Game tracker & Docks

i skal bare sige til så opretter jeg et nyt spørgsmål til hver af jer.
How many points ????
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
26. maj 2003 - 20:55 #13
jeg har nu fordelt point.
Men jeg har ikke hørt fra gamestracker eller docks vedr. hjælp.
Mit tilbud er stadig åbent, vis i ønsker flerer points.
Avatar billede docks Nybegynder
26. maj 2003 - 21:33 #14
Mail mig info omkring hjemmesiden, og evt. billede materiale. Så kigger jeg på det ved lejlighed!

info@de-silva.dk
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. maj 2003 - 00:08 #15
takker for point:)