Avatar billede far_mand Nybegynder
22. maj 2003 - 18:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kazaa media desktop??

Hej...

Er det dumt og bruge kazaa, og hvad skal man gøre for at undgå bøder??

Nogen der har nogle gode hints til kazaa eller andre gode download programmer?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 18:22 #1
Spørgsmålet er ulovligt... Du må ikke spørge til hvordan man undgår bøder. Det er ulovligt! Luk spørgsmålet inden det helt store cirkus begynder! :-D
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. maj 2003 - 18:22 #2
Hvis du helt vil undgå bøder, så hold op med at bruge Kazaa og lignende programmer :-)

Og i henhold til reglerne herinde, så kommer du nok ikke langt med det spørgsmål dér.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
22. maj 2003 - 18:24 #3
spotgun og clang-k55 i er sådan set ligeså ulovlige, ved at svare på spørgsmålet! :-)
Avatar billede sprutnik Nybegynder
22. maj 2003 - 18:24 #4
Du kan ringe til dem her. De ved garanteret hvordan du undgår at få bøder:
http://www.antipiratgruppen.dk/
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. maj 2003 - 18:26 #5
Michael: Mjah, det kan vi sikkert diskutere til udødelighed, men jeg gi'r ham da i det mindste et lovligt råd :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
22. maj 2003 - 18:28 #6
Indlæg fra clang-k55 fjernet.
far_mand, smut venligst forbi www.exp.dk/regler.phtml, vi hjælper dig ikke med at bryde loven.

Luk spørgsmålet ved at lægge et svar selv og acceptere det.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede far_mand Nybegynder
22. maj 2003 - 18:49 #7
Ups vidste ikke ;) lukker lortet
Avatar billede far_mand Nybegynder
22. maj 2003 - 18:49 #8
!
Avatar billede nokia_boy Nybegynder
23. maj 2003 - 20:39 #9
brug IMesh det er livligt inu du skal bar holde dig fra flim som mange har
Avatar billede fromsej Praktikant
23. maj 2003 - 20:53 #10
Brug IMesh og lad Cydoor se dig over skulderen.*GH*
http://www.cexx.org/cydoor.htm
Avatar billede nokia_boy Nybegynder
23. maj 2003 - 20:57 #11
fromsej cydoor kikker ligeså meget med på kazaa
Avatar billede fromsej Praktikant
23. maj 2003 - 20:59 #12
Det ved jeg, men hvor mange ved det?
Derfor linket.