Avatar billede plentyotoole Nybegynder
22. maj 2003 - 13:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Windows xp

Er der nogen der kan give mig the key til windows xp pro dk? Jeg har nemlig mistet min..
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 13:52 #1
Ring til Microsoft. De vil formegentlig give dig en ny key når du fremsender kvitteringen på din Windows.
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 13:53 #2
Avatar billede kenp Novice
22. maj 2003 - 13:55 #3
plentyotool -> du får ikke nogen herinde til at give dig en registeringskode til winXP

Køb en.
http://www.eksperten.dk/spm/355705
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
22. maj 2003 - 13:56 #4
*GGGGG*.... hvor dum har man lov til at være!!!!!!!
Avatar billede kenp Novice
22. maj 2003 - 13:57 #5
jogge jeg skylder dig 30 point ! (sorry for spam)
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 14:14 #6
plentyotoole >> Hvad med at læser reglerne. http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Det er ikke tilladt.

oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.

Og hvis du stadig skal bruge den CD-key - så brug AIDA32.
Den kan fortælle dig det.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. maj 2003 - 14:20 #7
Nu spammer jeg lige !!!

Men det er vel ikke key´en der giver brugern ret til at benytte et produkt.
Det er vel det stykke papir hvor der står licens på. man kan vel også sige at hvis man så endelig fant en key til XP så ville det jo være som at pisse i bukserne, da XP lukkes efter 30 dage hvis ikke den bliver aktiveret.

Men samme key kan jo sagtens bruges på flere instalationer lovligt, Exk et firma kan jo godt have en XP cd, og en Key og så indstalere den på eks 4 maksiner. det er jo lovligt så længe firmaet har indkøbt licens til alle instalationer.

MISFORSTÅ MIG IKKE JEG STØTTER IKKE WAREZ, MEN SAD BARE LIGE OG TÆNKTE OVER SAMMENHÆNGEN

MC
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 14:23 #8
Korrekt, men på licensen står der også et serienummer..
Avatar billede anazonda Nybegynder
22. maj 2003 - 14:24 #9
mc.lucifer -->> faktisk betaler du ikke for softwaren når du køber et microsoft produkt men for produktnøglen.. indtil nu har jeg ikke oplevet at microsoft produkter ikke har en eller anden form for key... så rent principielt set har man lov til at kopiere sin win cd lige så ofte man har lyst til og give ud af den (her gives INGEN garenti for korrektheden af indlæget).

Hvad keyen angår så kan han jo evt hvis han kan huske dele af sin key se om han kan finde den på google ved en søgning?
Avatar billede anazonda Nybegynder
22. maj 2003 - 14:25 #10
ups... Men spørgsmålet er stadig ikke tilladt
Avatar billede soreno Praktikant
22. maj 2003 - 14:27 #11
I øvrigt er det ikke lovligt at installere Windows uden en licens. Så selvom spørger fik en key ville det ikke være en lovlig installation.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 15:29 #12
Kan udemærket følge Jer.......

Men jeg forstod bare spørgsmålet (det forige) som at han hvade smidt sin CD-key væk, og at vil komme til at mangle den under en geninstallation.
Derfor linkede jeg til AIDA32 som kan finde disse oplysninger.
Avatar billede kenp Novice
22. maj 2003 - 15:31 #13
phatlasse -> velkommen i klubben.........
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
22. maj 2003 - 16:10 #14
Tak men nu har jeg ligesom windows 2000 på min computer så derfor virker AIDA 32 ikke..
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2003 - 17:27 #15
plentyotoole>> Ja, så er der jo kun tilbage at få fat i Microsoft, for her for du ingen CD-KEY til WinXP.
Har du læst reglerne ?????????
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
22. maj 2003 - 22:05 #16
Ja det er også lige meget for jeg har fundent nøglen..