Avatar billede illmatic Nybegynder
21. maj 2003 - 21:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sæt underkategori i kategori ?

Hej allesammen !

jeg har et lilel problem, jeg har et script hvor den først viser: kategori og når man trykker på en kategori går den ind og viser "links" i den kategori, når man trykker på et link viser den så indholdet af kategorien.

Vil gerne ændre det til:
Når man trykker på en kategori, går den hen og viser en "underkategori" og der efter viser den ting i den underkategori, og når man trykker på de links i underkategorien, SÅ viser den info om det....

php koden ser således ud:

<?
if(isset($_GET['kategori'])) {
    $foresp = mysql_query("SELECT * FROM artist WHERE kategori= $_GET[kategori]") or die(mysql_error());
    while($data = mysql_fetch_array($foresp)) {
        echo "<a href=index.php?Kategori=$data[kategori]&link=$data[id]>$data[link]</a><br>";
    }
elseif(isset($_GET['link'])) {
    $foresp = mysql_query("SELECT * FROM artist WHERE id= $_GET[link]") or die(mysql_error());
    while($data = mysql_fetch_array($foresp)) {
echo"<b>Overskrift: $data[link]</b><br>Oprettet af: <b>$data[oprettet_af]</b><br><br><b>Text:</b><br>$data[text]<br>";
}

} else {
    $foresp = mysql_query("SELECT * FROM kategori ORDER BY id") or die(mysql_error());
    while($data = mysql_fetch_array($foresp)) {
        echo "<a href=index.php?kategori=$data[id]>$data[navn]</a><br>";
    }

?>

Ved godt at jeg skal oprette flere tabeller osv i mysql'en, please hjælp !
Avatar billede illmatic Nybegynder
21. maj 2003 - 21:35 #1
ups my bad:

jeg har et lille problem, jeg har et script hvor den først viser: kategori og når man trykker på en kategori går den ind og viser "links" i den kategori, når man trykker på et link viser den så indholdet af linket. (ikke af kategorien som jeg skrev før
Avatar billede illmatic Nybegynder
22. maj 2003 - 17:10 #2
- lukket -