Avatar billede jolly-dog Nybegynder
21. maj 2003 - 20:32 Der er 10 kommentarer

Age of Mythology

har downloadet Age of Mythology trial version fra flere forskellige steder.
bl.a. download.com, itavisen.no
filen hentes fint, men når udpakningen er næsten færdig crasher programmet, og siger verify your copy eller et eller andet.

jeg kører win xp pro, p3 450, 384 mb ram, woodoo 3000 16 mb.
hvad kan problemet skyldes, tvivler på det er filen, men nærmere et eller anden setting på com.'
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 21:17 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
21. maj 2003 - 21:22 #2
http://compactiongames.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http%3A%2F%2Fwww.microsoft.com%2Fgames%2Fageofmythology%2Fnorse_home.asp.

Se evt under support på hjemmesiden måske står der noget om det der.

Eller gå ind under downloads her og rul ned i listen der er oz en trial du kan prøve dem.
Avatar billede anazonda Nybegynder
22. maj 2003 - 14:37 #3
kører du et bestemt program samtidig med at du installerer programmet? prøv at installere det uden at du har andre apps kørende...
Avatar billede lrd Nybegynder
22. maj 2003 - 14:42 #4
Evt firewall
Avatar billede lrd Nybegynder
27. maj 2003 - 20:10 #5
Giv nu lige feedback her
Avatar billede mads.peder Nybegynder
27. maj 2003 - 20:12 #6
Hmm, LRD, er bange for at det er endnu et fjols der har en exp konto i 5 dage for så at forlade alle sine spørgsmål :(
Avatar billede lrd Nybegynder
27. maj 2003 - 20:50 #7
Tror du har helt ret :-)
Avatar billede jolly-dog Nybegynder
27. maj 2003 - 23:16 #8
chill nu lige lidt!
har haft travlt samt ulidelig tandpine.
og jeg har da givet feedback på alle 50 forrige spørgsmål.

ang. spørgsmålet så kører jeg ingen software firewall på com, kun norton antivirus som jeg har prøvet at disable.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
28. maj 2003 - 18:06 #9
ok, min fejl jolly-dog :(
Vi er bare efterhånden så vante til at folk opretter et spørgsmål for så at forlade det igen.
Hvis det kan glæde dig vil jeg nok sidde og skamme mig de næste par minutter.
Sorry :(
Håber du kan tilgive os
Mvh mads.peder
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:29 #10
er du ikke venlig og give feedback her eller luk tråden!!