Avatar billede cholm Nybegynder
21. maj 2003 - 19:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internetbutik købes

Etableret og rentabel Internetbutik købes. Har du startet en internetbaseret forretning som du måske ikke længere  har den nødvendige tid/ressourcer til at drive, er jeg evt. interesseret i at overtage denne.

Branche er ikke afgørende, dog har butikker med erotiske varer ingen interesse.

Jeg kan træffes på internetbutik@mail.dk

/cholm
Avatar billede f_rollo Nybegynder
21. maj 2003 - 19:16 #1
ønsker du en allerede startet shop med eksisterende kunderdatabase og kundekendsskab eller blot en shopløsning?
Avatar billede janemil Nybegynder
21. maj 2003 - 19:17 #2
Hvis du bor i KBH vil jeg gerne være med til at starte slag af IT udstyr.
Jeg har forhandlingsret på masser af udstyr.
Avatar billede cholm Nybegynder
21. maj 2003 - 19:21 #3
f rollo >>> Det er ikke blot en tom shopløsning jeg ønsker men derimod en etableret forretning.

janemil >>> Har du en fysisk butik eller hvordan er din forhandlerstatus ?

/cholm
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 19:29 #4
janemil du burde måske kigge her------> http://www.eksperten.dk/spm/355512
Avatar billede lademan Novice
21. maj 2003 - 20:29 #5
Øhh, må man spørge hvorfor?

Så vidt jeg ved, er det langt de færreste e-butikker, der kører en rentabel forretning?
Avatar billede cholm Nybegynder
21. maj 2003 - 22:17 #6
lademan >>> Efter min bedste overbevisning er det ikke det, om forretningen er on- eller offline der er afgørende for rentabiliten men snarere et spørgsmål om have de rette "købmansmæssige" forudsætninger.

/cholm
Avatar billede jonasm Nybegynder
23. maj 2003 - 14:30 #7
cholm > Enig, når det er online tror alle folk pludselig at de kan drive en seriøs og rentabel forretning hvilken selfølgelig ikke er korrekt, præcis som ude i gadebilledet.
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:48 #8
Du har givet mig reminder på at svare her.
Jeg har solgt min webbutik som var bygget på en www.scannet.dk webshop - har statig lov at sælge produkter fra http://www.smg.dk/ www.hp.dk og et par andre.
Det er selvfølgelig let at for lov at sælge produkter, så det kan du selv få lov til.

Vil du have mig med er jeg interesseret. Grunden til at jeg solgte min egen shop var fordi jeg ikke har tid til at sende og modtage pakker.
Hvis du er typen som kan ordne det administrative vil jeg godt stå for teknik.
Avatar billede cholm Nybegynder
11. juni 2003 - 14:50 #9
janemil >>> OK, det vil jeg lige have i tankerne. Tak for din respons.

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
30. juli 2003 - 10:49 #10
Lukker