Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 16:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bil-kort-spil

Jeg går og leger med ideen om at begynde og lave et såkaldt Bil-kort-spil... hehe hvis i kender de der bil-kort der engang var populære så går det faktisk bare ud på at lave en net baseret version af det. Det lyder måske som en stor opgave men hvis man har styr på at programmere og gerne vil være med til at lave et spil så er det nok lige sagen...

Hvis nogen kunne tænke sig at være med så kontakt mig på ICQ ( 114622849 )
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 17:04 #1
Hvis du vil have flere informationer er du også velkommen til at skrive her eller kontakte mig på ICQ
Avatar billede kanding Nybegynder
21. maj 2003 - 17:43 #2
er det et privat projekt, med andre ord, er der penge involveret ?;-)
Jeg har et næsten færdigt multiplayer bilkort spil lavet i Director (Shockwave)

kanding
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 18:47 #3
Nej der er ikke penge involveret der var bare for sjov hvis nogen ville lave noget spil og noget
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 20:48 #4
Men man kan få point ;)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 20:48 #5
Kan jeg se det spil du har lavet?
Avatar billede dna Nybegynder
22. maj 2003 - 18:23 #6
Det mest besværlige er nok ikke at kode det! Det er nok at skaffe billeder og informationer om bilerne ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
22. maj 2003 - 20:17 #7
Nej det synes jeg ikke, det klarer vi da nemt. Er du interesseret?
Avatar billede dna Nybegynder
22. maj 2003 - 22:05 #8
Lyder da meget sjovt! Hvordan vil du skaffe nogle gode billeder som kunne bruges?

Tænker på Copyright osv ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
22. maj 2003 - 23:24 #9
Vi har tænkt os at gøre sådan at vi skriver til bilfirmaerne og spørger om vi må bruge deres billeder, og hvis det kører godt og mange vil spille, så kunne det da være vi skulle sætte et par reklamer/bannere op fra bilfirmaerne og så tilgængæld få lidt penge eller noget merchandise som vi kunne udlove i præmie til den der ligger nummer et hver uge eller sådan noget
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
22. maj 2003 - 23:29 #10
eller kan man sætte andre bannere ind og tjene penge på den måde, det er ikke rigtigt noget vi har regnet med at tjene penge på (i hvert fald ikke noget specielt) det var bare sådan det skulle kunne køre rundt

Men kontakt mig på ICQ eller mail (steffenchristensen@stofanet.dk) hvis du stadig er interesseret så er det lidt nemmere
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. maj 2003 - 12:23 #11
Jeg lukker det spørgsmålet men i er stadig velkomne til at kontakte mig da jeg ikke har fået nogen henvendelser