Avatar billede lmdalha Nybegynder
21. maj 2003 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konfigurering af Cisco router model 770 Series

Hej
Jeg har en cisco router model 770 som jeg har overtaget fra mit gamle firma, den er forprogrammeret til en bestemt IP, min daværende opkobling foregik via ISDN opkobling.

Spørgsmålet lyder kan jeg omkonfigurere denne router så den peger på en anden IP m.m. OG sådan at den ikke anvender ISDN men opkobling via kabelnet (fastnet) fra www.DK-TV.DK ????

Hvis det er muligt - how to do ???
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. maj 2003 - 11:20 #1
det er ikke muligt, da det ville kræve 2 ethernet interfaces.
Avatar billede lmdalha Nybegynder
21. maj 2003 - 11:30 #2
ok, det er selvfølgelig rigtigt - tak for hjælpen !
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
21. maj 2003 - 11:43 #3
no problemo :-)