Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
21. maj 2003 - 01:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

e-business

Hej.

JEg har igennem nogle år leget med og lave en butik på nettet. Jeg kan bare ikke finde varegruppen.
Jeg vil ikke til og ud give mange penge for noget og så sælge det igen.

Det jeg tænker på er og sælge for et firma på nettet og få en lille provision ud af det. Mest for sjov selvfølgelig. Bare for og se om det var noget jeg kunne. Har kigget lidt med regler osv.

Tror i der er nogle firmaer der er int. i det?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
21. maj 2003 - 01:15 #1
Det skulle der have stået: jeg vil ikke til og skulle give mange tusinde for noget og så sælge det igen.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
21. maj 2003 - 01:45 #2
hvad er din mail, for så tror jeg godt vi kan finde ud af en sælger-løsning....??
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
21. maj 2003 - 12:11 #3
tt-dk - brianalbertsen@mail.dk
Hvad produkter har du med og gøre?
Avatar billede dystopia Nybegynder
21. maj 2003 - 21:21 #4
send en mail afsted til distribution@laika-it.dk

Vi har mange forskellige emner der egner dig til onlinesalg
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. maj 2003 - 14:02 #5
dystopia - har sendt en mail.
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. maj 2003 - 20:57 #6
send en mail til martin@pezzo.dk så har vi en løsning