Avatar billede hsorensen Nybegynder
20. maj 2003 - 18:56 Der er 6 kommentarer

Win XP lukker ikke helt ned ?

Jeg har et problem efter geninstallering af Win XP. Ved nedlukning kører den næsten helt færdig - men så dukker XP logo'et op sammen med en besked om at " det er nu sikkert bla-bla"

Hartvig45
Avatar billede mc_goblen Praktikant
20. maj 2003 - 18:58 #1
Gå ind under pauseskærm og vælg Strømstyring og aktiver Advanceret strømstyring.
Avatar billede asand Nybegynder
20. maj 2003 - 19:12 #2
Hvis du har en logitech-mus, kan det være den, der er problemet. Afinstaller den og luk computeren helt, start den igen, se om det virker, download den nyeste driver.

http://www.eksperten.dk/spm/308379
Avatar billede ohmish Nybegynder
21. maj 2003 - 11:03 #3
afinstallér easy cd creator hvis du har det.

ellers:

Controlpanel - Poweroptions - Advanced: sæt kryds i APM (hvis du har den).
ellers aktivér det i bios.
Avatar billede ohmish Nybegynder
21. maj 2003 - 11:09 #4
eller:

"ACPI" i din BIOS skal være valgt.
Avatar billede hsorensen Nybegynder
21. maj 2003 - 23:22 #5
Mange tak for hjælpen efter jeg aktiverede advanced power management så lukker den korrekt ned - TAK !
Avatar billede ohmish Nybegynder
22. maj 2003 - 00:11 #6
selv tak :)

ingen point?