Avatar billede kag Nybegynder
20. maj 2003 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Layers og Behavoirs - onLoad

Jeg prøver at lave et Layer, som skal være skjult på onLoad.

Men jeg får ikke lov at sætte min behavior til onLoad. Den vil kun godtage OnMouseOver.

Kender nogen til dette problem?

Hvis jeg eks. håndkoder, vil browseren hellere ikke gemme laget på onLoad. Den vises blot hele tiden.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
20. maj 2003 - 12:45 #1
Klik på det lille <body> ikon i nederste venstre hjørne inden du add'er din behavior, så bliver den addes på onload'en
Avatar billede kag Nybegynder
20. maj 2003 - 12:51 #2
tak