Avatar billede gleerup Nybegynder
20. maj 2003 - 01:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af Session variable via formular

Jeg har på en asp-side nogle session variable som jeg skal bruge på en betalings-løsning, hvor jeg kun kan overføre felter fra en formular. Der er ikke adgang til sessionvariable når jeg fremviser betalings-resultat. Men ved udfyldelse af formularen er de tilgængelige. Hvordan kan jeg oprette "hidden" fields og få disse info med over? På formular-siden har jeg f.eks. angivet: Aktuel bruger er: <%=Session("UserName")%> men det duer ikke at skrive således i formularen: <INPUT type="hidden" name="UserName2" value=<%=Session("UserName")%>>, så hvor er fejlen og hvad skal jeg gøre? :-) mvh Michael
Avatar billede tokelil Nybegynder
20. maj 2003 - 02:10 #1
Blev lige nyskærrig over dette spørgsmål, så følger lige med... Synes at det du foreslår med et hidden felt burde virke! Hvis du en side med det hidden felt, står der så bare ingen ting efter value? (Hvis du kikker på html kilde koden efter du har indlæst siden)
Avatar billede cesil Nybegynder
20. maj 2003 - 08:15 #2
hvorfor skulle det ikke virke med hidden felter.....
Der mangler "" rundt om <%=Session("UserName")%>

<INPUT type="hidden" name="UserName2" value="<%=Session("UserName")%>">
Avatar billede gleerup Nybegynder
20. maj 2003 - 08:52 #3
Det var jo lige præcis (pinligt) bare 2 stk. " der manglede! Tak for hjælpen!