Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:09 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Award af sider..

Hej jeg har tænkt mig at lave en side, hvor man melder sin side på, derefter skal jeg kunne lave sådan at man skal stemme på den side som er bedst.. eller har flest besøgende, det skal ikke være noget helt stort, det skal være til subnet sider.. Har i nogle forslag til det ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:21 #1
Kig på www.chart.dk det er nok en af de bedste danske få lidt ideer derfra
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:22 #2
Jeg kender godt chart dk.. hvad skal jeg kunne bruge det til ? det jeg spørger efter er hvordan man laver det..
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:23 #3
altså teknikken... hmmm... kommer an på hvad du vil lave det i
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:24 #4
Jaja teknikken kender jeg godt, det er såmen ligemeget meget hvad jeg laver det i, bare kom med forslag, og hvordan man gør, point kan i få flere af, intet problem der..
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:31 #5
Du kunne jo lave nogle forskellige kategorier og så kunne man tilmelde sig der og brugerne kan skrive kommentarer til siderne og man kan stemme på forskellige ting som f.eks. bedste design, bedste intro, bedste lyd osv.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:32 #6
ja det havde jeg jo os tænkt på, men stemme hvordan ? med hvad ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:35 #7
hvad mener du? Man skulle kunne vælge en del forskellige ting som du har skrevet i forvejen
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:43 #8
altså hvordan skal man kunne stemme med hvad ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:44 #9
ved ikke bare med noget HTML hvor man kan trykke på noget forskelligt
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:44 #10
Øhm ?? hvad mener du ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:45 #11
der er nogle forskellige knapper man kan trykke på!
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:45 #12
Pistol det er ikk sådan noget jeg søger, du kan ikke give mig hjælp, men ideer som jeg har nok af  - som de samme som dig..
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:45 #13
Trykke på og derefter ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:47 #14
trykke på en anden knap hvor man stemmer... når man så lad vær at oprette spørgsmål hvis du ikke vil have hjælp
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:48 #15
Men jeg lader bare vær med at skrive så - ses måske
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:49 #16
pistol, VIl jeg ikke have hjælp havde jeg ikke spurgt slap dog af hr. Du hjælper bare ikke, du kommer med forslag som du ikke kan sige hvordan laves.. lige som "ved ikke bare med noget HTML hvor man kan trykke på noget forskelligt"
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:49 #17
pistol - hvor gammel er du ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:54 #18
Det er jo inge hjælp når du allerede starter sætningen med ved ikke : )
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. maj 2003 - 07:43 #19
okay aner-intet, jeg har heller ikke forstået hvad du vil?
vil du ha os til at lave hele koden for dig eller sætte dig igang med koden, hvis ja, hvilket sprog skal den så være i?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 23:21 #20
Hvis i hjælper mig får i flere point. Men ellers får de aftalte foreløbig. Men det er ligemeget hvilket sprog det er.. men i kan få 200 point.. Hvis i hjælper mig helt frem til det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2003 - 12:45 #21
det er en større proces og det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med for point, håber en anden kan.
Det du øsnker er jo ikke hjælp men udvikling af et system
Avatar billede aner-intet Nybegynder
01. august 2003 - 11:11 #22
Nåh men ok så..