Avatar billede jena Nybegynder
19. maj 2003 - 19:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke fjerne system commander 7 boot sector!

jeg har fået installeret system commander 7 og afinstalleret det igen da det ikke ville virke på min ntfs partision men der stadig noget tilbage af den den siger system commander 7 file missing når den booter, men jeg kan godt boote med windows xp cd i drevet fordi den omgår boot sectoren på hd. jeg har prøvet at boote fra xp cd og køre fixmbr og fixboot men system commander boot er der stadig! hvad skal jeg gøre?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. maj 2003 - 19:47 #1
boot på en windows 98 bootdisk og kør
fdisk /mbr

Det plejer at løse problemerne med lilo i bootsektoren, så hvorfor ikke også system commander
Avatar billede jena Nybegynder
20. maj 2003 - 08:23 #2
er løst partisionen skulle bare sættes til aktiv.