Avatar billede haase Nybegynder
19. maj 2003 - 16:43 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Pris på e-handelsløsning

Hvad ligger prisen på for et webshop med integreret med økonomisystem ex. concorde c5 eller axapta? Der skal kunne betales med dankort + sprogversionering.

Er det billigere og bedre at betale sig fra det programmeringsmæssige og kunne lave design + evt tilretninger?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 16:47 #1
c5 koster jo 4-5k kan du kunne evt selv lave en med fx php og my sql eller lave om på denher http://www.simulation.dk/dkweb/downloads/filer.zip der er en mappi med en hjemme side med et system men du kunne du vel selv sætte nogle koder sammen
Avatar billede haase Nybegynder
19. maj 2003 - 16:52 #2
jeg spørger op prisen på selve løsningen ikke c5 eller axapta - det har kunden i forvejen
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 16:55 #3
nok 50-70k et simpelt design med et system så du kan skrive ny tekst til siden fra siden (lidt som et forum) kan nem koste 30k
Avatar billede mfalck Praktikant
19. maj 2003 - 17:02 #4
nu kender jeg ikke til dine programmeringserfaring, men vil generelt sige at mange af de e-shop systemer som laves fra bunden som regel halter meget mht sikkerhed (tænk på Harald Nyborg-sagen). Dertil kommer at selvom C5/axapta nok er udbredte i økonomikredse så er der vel ikke så mange som kender til de APIer som de tilbyder, hvilket betyder yderligere omkostninger i udvilking. Oven i alt det så skal man huske at når der så kommer en ny version af C5/axapta så skal du til at følge trop i din e-shop kode.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 17:05 #5
mfalck> har ikke hørt om Harald Nyborg-sagen (hvad var det da)
Avatar billede mfalck Praktikant
19. maj 2003 - 17:07 #6
Avatar billede toleranzen Nybegynder
03. juni 2003 - 09:40 #7
Min virksomhed leverer gerne en webshop inkl. content management til brug sammen med C5/Axapta til en rimelig pris. Uden at kende opgavens omfang, bør det ikke overstige 50.000, da vi bruger open source software.

Thomas Lorenzen, Typo Systems, www.typo-systems.dk, thomas@typo-systems.dk
Avatar billede samuelsen Nybegynder
16. november 2004 - 22:09 #8