Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. maj 2003 - 14:58 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

hvad er din mening om hash???

Efter der er kommet alt det med staden (christiania) skal lukkes.... vil jeg gerne vide andres mening.

hvad syntes du om hash
skal staden lukkes (hvis ja hvorfor)

jeg bruger ikke selv stoffet men syntes da det er i orden at dem der har noget ud af det (mod sygdom eller andet) men til det. syntes ikke staden skal lukkes da det jo er samlet "1 sted" i kbh men hvis det bliver lukket tror jeg da der vil blive flrer pussher i kbh
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
19. maj 2003 - 15:00 #1
fuck hash, drik bajer
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2003 - 15:05 #2
har ikke noget i mod hash, eller folk der ryger det.. Bare det ikke er hjemme hos mig... Synes skæve folk er for kedelige, og gider ikke bruge tid sammen med dem..

Og nej.. synes ikke staden skal lukkes.. Det er et af københavns varemærker. Gode spillesteder, og god mad, samt en masse mærkelige mennesker :-) Måske lukke pusher street, men er enig i at det vil sprede hashsalget mere..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2003 - 15:41 #3
1) Jeg ved det faktisk ikke. Er jeg på festival, kan jeg nemt falde for en bønne. Men det betyder ikke, jeg ubetinget går ind for legalisering af stoffet.

Der er mange videnskabelige undersøgelser, der både peger for og imod en legalisering. Jeg savner stadig den, der kan overbevise mig.

2) Der er ingen planer om at lukke staden. Der er planer om at få luset alle ulovligheder ud. Dvs. få stoppet handel med euforiserende stoffer, få fjernet bygninger der er opført uden de nødvendige byggetilladelser og ikke mindst, sørge for at dansk lov overholdes fremover. Dette kan jeg kun tilslutte mig. Man vinder ikke hævd på lovovertrædelser.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2003 - 15:54 #4
Jeg mener de skal lade "staden" være.....
For det første, er det som chalde siger, et af københavns varemærker. Og der er mange andre gode ting på staden.
Egentlig mener jeg også man skal lade pusherstreet være - her har man i det mindste en lille smule overblik over hvad der foregår. Hvis først de lukker den, så spredes al hashsalg ud over byen, og man vil have endnu mindre check på det (politiet)
Hvis folk vil have tjald, skal de nok skaffe det- uanset om de skal købe det i pusherstreet, eller oppe hos en pusher i en lejlighed.
Det jeg kan ha' lidt ondt i røven over, er at dem som sælger det, tjener alt for mange penge på det (sort)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. maj 2003 - 15:57 #5
Jeg synes nu ikke det er fedt som by at profilere sig på ulovligheder... Tværtimod vil jeg mene...
Avatar billede blazer Nybegynder
19. maj 2003 - 20:12 #6
ryger selv hver dag.....har tænkt mig at blive ved med det indtil jeg skal til at læse datalogi......det gør mig glad og afslappet og kreativ, og er motiverende for at lave ting........
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. maj 2003 - 20:50 #7
Kender ikke Christiania - er fra Nordjylland, så de kan bare lukke den eller hvad de vil.
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2003 - 21:04 #8
blazer -> har en "ven" der ikke gør andet.. ville også ryge "indtil han skulle arbejde"... det var 4 år siden..
Avatar billede blazer Nybegynder
19. maj 2003 - 23:10 #9
chalde>>>Tillykke....hvorfor fortæller du mig  det?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 23:26 #10
Hmm sikke en måde at svare på blazer.
Avatar billede chalde Seniormester
20. maj 2003 - 08:56 #11
blazer -> Bare min erfaring med folk der ryger lidt for meget.. Når folk som dig nærmest er stolte af det, vil jeg da sige min mening om det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2003 - 20:14 #12
Tjah... er enig med chalde. Hash skal man holde sig fra - har prøvet det en gang - og lad os bare sige at jeg aldrig nogensinde vil prøve det igen.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
26. maj 2003 - 12:48 #13
Tjah... Her er sgu en sjov indgangsvinkel til debatten om hash og Christianias eksistens :o)

Christiania er truet - og man skal skyde strisserne med sin tjald-pistol. Synes det er ok-idé. Jeg hyggede mig ihvertfald med spillet.

http://www.it-kids.dk/spil/christiania

Dem, der ikke kan se det sjove i spillet, lader bare være med at spille det, ok? :o)
Avatar billede doktorskunk Nybegynder
03. april 2012 - 06:37 #14
Der er en stordemonstration for legalisering af cannabis fredag d. 20/4-2012.

Du kan se mere på denne blog: www.hjemmedyrker.dk