Avatar billede genixdk Nybegynder
17. maj 2003 - 17:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Turnerings sponsor

Nogen der kan hjælpe med at finde sponsor til en landsdækkende Starcraft turnering, der bliver afholdt gennem vores hjemmeside

http://www.genix.dk

Mvh Danish Starcraft Community Crewet
Avatar billede mini-me Nybegynder
17. maj 2003 - 17:22 #1
Hvad skal der sponsoreres ?
Avatar billede genixdk Nybegynder
17. maj 2003 - 17:49 #2
Præmier til vinderne. Der vil selvfølgelig blive reklameret på siden med sponsoren
Avatar billede blyno Praktikant
17. maj 2003 - 18:49 #3
Jeg kan ikke se det af siden så jeg spørger lige:

hvor mange personer vil deltage - hvor mange ser hjemmesiden - hvordan vil reklamen tage sig ud, banner eller ?? - over hvilken tidsperiode - hvornår begynder det - hvilke præmier regner du med etc etc..
Avatar billede genixdk Nybegynder
17. maj 2003 - 21:03 #4
Vi har afholdt turneringen 2 gange før med stigende tilmeldinger, i takt med siden bliver mere og mere populær. Lige PT har vi omkring 55 besøgende hverdag i gennemsnit (chart.dk som ikke desværre ikke tæller hvor mange gange folk ser siden men bare logger deres IP, da vi næsten ligger i toppen af alle søgemaskiner har vi utrolig mange søgningen, som vi kan se på vores HTTP referer) brugerne af vores side har været utrolig gode til at reklamere for siden på battle.net, der hvor publikum er. Så antal af besøgende stiger med drastisk hast. DSC turnering som den hedder (Danish Starcraft Community`) har gratis tilmelding dog er der et krav at folk uploader deres replay fra kampene og skriver en såkaldt battlereport (en anmeldelse af kampene) Battlereports kan læses her: http://www.genix.dk/modules.php?name=Reviews og replayes kan downloades herfra: http://www.genix.dk/modules.php?name=Downloads Som du kan se er der ikke nogle battlereport fra DSCT nr 2 da siden blev hacket af en Grønlandsk hacker lige dagen efter turneringen var afholdt og folk ikke fik muligheden for at skrive deres battlereport.

Det vi tilbyder vores medlemmer og som får folk til at vende tilbage er at vi promovere deres claner gennem dere gratis forum, og deres mulighed for at reklamere for deres egne kampe og blærer sig overfor ligestillede SC kæmpere.

Selve turneringen starter tilmeldingen herinde for et par dage, og selve turneringen vil blive afholdt den 22/6 sådan alle har fået ferie og vi kan nå at promovere den, så eventuel reklame vil starte nu og en tid efter turneringen er færdig. Vi kan tilbyde banner reklame og eventuelle signatures i forummer hvor vi nævner firmaets navn ved hver post.

Man kan følge med i de forskellige diskutioner der er inden for SC verdenens enorme univers. (Da vi lige er blevet hacket er forummet ret tomt lige nu men der kommer gennemsnitlig 20 indlæg hverdag, stadig stigende)

Det vi så håber på med en sponsor er at få flere tilmeldinger da vi har noget at tilbyde til vinderne og på den måde kan få nogle af de store spillere inde for starcraft verdenen.

et link til en del af DSC turneringen info side kan du se her:
http://www.genix.dk/modules.php?name=dsct
(Det skal lige nævnes at det er lige blevet færdig og stadig arbejdes på denne del)

Mvh Genix.dk teamet
Avatar billede genixdk Nybegynder
17. maj 2003 - 21:04 #5
Et link til en statestik over vores besøgende:
http://www.genix.dk/modules.php?name=Statistics
Avatar billede _michael_ Nybegynder
17. maj 2003 - 22:35 #6
17000 sidevisninger på 2 måneder, det er ikke meget.
Så ja, jeg ku' godt tænke mig også at vide lidt mere om, hvad du regner med at præmier...
Avatar billede genixdk Nybegynder
17. maj 2003 - 23:23 #7
Vi har egentlig ikke nogen speciel ønsker, da siden ikke tjener noget på at holde turneringer eller have siden, vil vi bare gerne kunne tilbyde vores brugere noget at kæmpe for, det vil jo skabe størrer opmærksomhed omkring siden og turnering, så den en dag ville kunne tiltrække et utal af spillere.
Avatar billede genixdk Nybegynder
18. maj 2003 - 10:38 #8
Men selvfølgelig skal det have relevans til computer verdenen. En posepåtte muld ville nok ikke være det fedeste at vinde i en Starcraft turnering
Avatar billede blyno Praktikant
20. maj 2003 - 17:47 #9
Vi kunne måske godt være intresseret i noget mindre noget... Skal lige cleare med et par andre.. Vender tilbage..
Avatar billede genixdk Nybegynder
24. maj 2003 - 17:10 #10
Har du fundet ud af noget Blyno da jeg skal have reklameret hvis det er :D
Avatar billede blyno Praktikant
25. maj 2003 - 23:48 #11
Vi er på (afhænigt af hvad vi kommer til at aftale).. Skal jeg kontakte dig via kontaktinfo på genix.dk ??
Avatar billede genixdk Nybegynder
26. maj 2003 - 15:06 #12
Jep eller bruge min email addy som er Genix@genix.dk. Jeg foreslår at du skriver nogle ideer til hvad du havde tænkt dig og så passer vi det ind.
Avatar billede genixdk Nybegynder
29. maj 2003 - 00:07 #13
Hey Blyno hører jeg noget fra dig så vi kan reklamere lidt for jer i god tid?
Avatar billede blyno Praktikant
29. maj 2003 - 15:34 #14
Sorry - har haft lidt travlt de sidste par dage..
Om 10 min skulle du gerne have en mail..