Avatar billede mmbbpp Nybegynder
17. maj 2003 - 10:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

den billgste

hej,
Jeg går og tænker på og løbe en pda, Er der nogen der kan give nogle gode forslag, Den behøver ik at kunne alt det der sit mange af dem kan, DET SKAl BARE VÆRE EN KALENDER!
Og så skal den være BILLIG, det eneste jeg skal bruge er en KALENDER,
kan jeg få nogle bud på at godt køb?
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 10:10 #1
Hvis du kan skal bruge en kalender kan en Palm Zire fås til 899,- for tiden.

Den er ikke fancy, men den er lille, har god batterilevetid og den er billig.
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
17. maj 2003 - 10:11 #2
hmmm, kan man få noget billigere?
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
17. maj 2003 - 10:16 #3
Du kan prøve at søge efter en brugt Palm V eller Vx i www.dba.dk, men fra ny skal du ikke regne med noget billigere.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. maj 2003 - 10:36 #4
Her har de nogle lækre kalendere: http://www.mayland.dk/

Hvad skal du med en PDA hvis du ikke vil bruge alt det den kan. Køb dog en papir kalender, den går ikke så let i stykker og den skal ikke fodres med batterier i tide og utide. Hvis 900 kr. er for meget, så skal du ikke købe en elektronisk kalender, du bliver bare skuffet af at købe noget billigere.
Avatar billede cob Nybegynder
17. maj 2003 - 11:33 #5
Kik i Gul og Gratis (gulgratis.dk) eller dba.dk - der kan du rimeligt ofte finde eks. en Palm M105 til omkring 500 - den koster omkr. 900-1000 som ny for tiden.