Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 09:56 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Mangler partner til Music Portal

Hej jeg er havnet i den situation at jeg ikke længere kan drive min musik portal selv. Jeg har en portal www.musicon.dk som jeg søger en makker / partner til.

Du skal kunne kode asp, være ide rig, hjælpe med at sørge for indhold, tage med en gang imellem til koncerter / events og tage billeder og skrive om eventet...

Ellers hvad der ellers kan opstå.

Det er ikke fuldtid og er kun hobby plan, men skulle gerne gå hen at blive en succes...

Du skal minimum være 18...
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 12:40 #1
Det virker ikke særlig seriøst, sitet er jo en stor gang stavefejl :(
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 12:47 #2
Jeg synes også at arbejdsfordelingen er nonsens af værste slags.

"Du skal kunne kode asp" "Være ide rig" "Hjælpe med at sørge for indhold".... det er jo som at bede en mekaniker hjælpe med at binde blomster.
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 13:18 #3
he he ja korrekturen er skod, derfor er det også en person som kan øge indholds kvaliteten.

Men for at komme med skal man ha kompetencer, sådan er det !
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 13:20 #4
MEN vil ik give dig ret i det er useriøst og det er skod, vi har aftaler med pladeselskaber og mange store sites. Så vi er skam meget seriøse og vi tror på succes ligesom EMI Music gør derfor støtter de os...
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 13:21 #5
Layuot og teknik bare portalen er af høj kvalitet og vi har rent faktisk ikke fået negative afslag eller negative henvendelser med siden andet end den skal blive stor ;)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 13:23 #6
layout ;)
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 14:18 #7
Selfølgelig skal folk have kompetence inden for det givne arbejdsområde, men hvis en journalist søger job hos f.eks. BT, så kræves der ikke at vedkommende også kan programmere deres website, reparere deres biler og lave mad til hele virksomheden.

Kan du følge mig?
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 14:32 #8
ja ja men jeg søger en makker / Partner som kan lidt af hvert...
Jeg kan selv programmere og sådan men mangler en som kan også + hjælpe osv...
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 14:39 #9
Bliver resultatet så ikke et "lidt af hvert" site ? Ville det ikke være smartere at finde ud af hvad du egentlig søger og så finde nogle folk der kan specificere sig inden for de forskellige områder, programmering, journalistik etc. ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 15:11 #10
jo men jeg skal bruge en medejer... så man skal jo kunne lidt af hvert ;)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 15:12 #11
eller ikke medejer lige med det samme, men en som kan sørge for indhold bliver nice og tage med til events osv.
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 15:13 #12
En medejer behøver vel ikke kunne det hele, hvad tror du man har ansatte for :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 15:15 #13
rigtigt nok, men er du interesseret eller ej fordi der er ingen grund til at spamme spørgsmålet mere nu :)
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 15:18 #14
Nej jeg har ingen interesse, prøver blot at hjælpe !
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 16:03 #15
Hej Coolstar!

Det er jo altid rart at opdage, når nogle måske bruger 'ens' modeller uden tilladelse. Har du fået tilladelse til at bruge det billede af Tania Herold?

Hvis ikke vil jeg råde dig til at få det fjernet hurtigt!

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 16:16 #16
Jeg har lige snakket med hende, så jeg trækker den lige hurtigt tilbage!

God weekend til alle!
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:32 #17
Nythjem >>> Hej hvad er meningen truer du mig ?

jeg har skriftlig tilladelse til at bruge det billed så hvorfor fjerne billedet ???
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:37 #18
Det er bare i orden kan forstå du har fået at vide vi har 100% lovlig tilladelse til billedet ;)

Man spørger altid om rettigheder osv. inden brug...
Gælder også nyheder,artikler osv...
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 20:39 #19
Hej Coolstar!

Ja, nogle gange er man desværre lidt forhastet, og det er jeg ked af!

Held og lykke med projektet! :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:44 #20
nythjem he he kan godt forstå du blev lidt mobset hvis man tager din kvinde :)

Men hvem er du egentlig ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:44 #21
nythjem kan vi evt. aftale noget samarbejde ?
Avatar billede janomel Nybegynder
17. maj 2003 - 20:46 #22
Tager lige hatten af for den undskyldning. Cooooooooool og respekt
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 20:47 #23
Griner!

Hun er såmænd ikke "min kvinde", men derimod en god ven, og én jeg sammenarbejder meget med, og i mange henseender.

Og nej tak, ellers tak, jeg har rigeligt i min virksomhed :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:51 #24
mener ikke du skal joine portalen.

jeg mener om vi på portalen kunne samarbejde med jer og dit firma ang. billeder osv...
Avatar billede nythjem Nybegynder
17. maj 2003 - 21:06 #25
Hej Thomas!

Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg fuld adgang til ét billedsæt, som jeg ejer rettighederne på sammen med et tøjfirma her i Kbh. Dog er det modstridende at bruge dem andre steder, da vi selv skal udnytte dem, og da de ejer en del i dem. (skal bruges fra 1 juni og fremover)

Andre af hende har Hr. Stoltz rettighederne på, og han plejer vist at være meget venlig til at give udnyttelsesrettigheder. Så henvend dig til ham.

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 21:21 #26
kan du ikke sende hans kontakt oplysninger på thomas@musicon.dk ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. juni 2003 - 23:53 #27
lukker