Avatar billede cyberlock Nybegynder
16. maj 2003 - 17:48 Der er 6 kommentarer

Fejl i alt. stort set

jeg har et problem. med at mine programmer lukker ned i tide og utide.. stort set mest når jeg åbner andre programmer.. så lukker de andre ned.

feks. mIRC lukker ned med en EXE fejl når jeg starter noget andet. og mange andre programmer skal ominstall hele tiden. dette begyndte for ca 3 dage siden. og jeg har haft format mine HDD total og install win2k + XP og den Gøre det samme kunne det ev.t være en Virus iblandt os på netværket. da mIRC fejlen også forgår på de andre computer. samet mange andre programmer..!

jeg ligger bag en Cisco677 router system kunne evt være der lå en Bug virus i den som dlee ud hele tiden. lige meget hvor mange gange jeg formater mine computer osv vil denne fejl med at lukke programmer ske konstant.

jeg har snart prøvet alt. og kan ik finde fejlen nogen steder selv om jeg ved den er der.

inden jeg ringer til min udbyder vil jeg lige forhøre mig her.. først. godt være jeg har smidt kategorien forkert. men aner ik lige hvor jeg ellers skulle smide den.. mvh Cyberlock
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 19:41 #1
Det kan også være en ram fejl, prøv at teste din ram.
Avatar billede cyberlock Nybegynder
17. maj 2003 - 16:40 #2
nu har jeg taget alle mine ram ud og sat nogen nye i.. stadig samme fejl..

men har dog ik format efter kan være det hjælper dennegang. hvad ved jeg.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 17:48 #3
Du kan teste din rem med dette program. http://www.memtest86.com/memt30.zip
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2003 - 17:49 #4
Ram.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. maj 2003 - 11:39 #5
Prøv at boote på en windows 98 bootdisk og kør kommandoen:
fdisk /mbr

Det vil genskrive bootsektoren på din harddisk, hvis der skulle ligge noget og drille der, og er helt ufarlig for dit styresystem og data på harddisken.

(blot et skud i tågen)
Avatar billede cyberlock Nybegynder
27. maj 2003 - 23:50 #6
ikke noget af det her Virker.. den Laver stadig samme fejl.. nu har jeg næsten prøvet alt