Avatar billede horus Nybegynder
16. maj 2003 - 08:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Veletableret og rentabelt web site til salg

Veletableret og rentabelt website er til salg.

Inkl. alt nødvendig software/hardware, webhotel, domæner, dokumentation og kundedatabase.

Går til højeste bud - så nærmere på www.BefriMinMobil.dk eller på http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8556153

Mvh.

Daniél
www.BefriMinMobil.dk
Avatar billede the_collector Novice
16. maj 2003 - 08:22 #1
Du må kun oprette et spørgsmål en gang. Luk de to andre.
Avatar billede elkrog Nybegynder
16. maj 2003 - 08:44 #2
Det er vel begrænset hvor veletableret siden er hvis den kun har kørt siden 29. marts 2003.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. maj 2003 - 10:35 #3
ok! Jeg byder 1 kr., og så skal du give mig 2000 kr. til drift af websitet
i 2 år.

/per
Avatar billede horus Nybegynder
16. maj 2003 - 11:35 #4
hvor lang tid noget har eksisteret er ikke nødvendigvis afgørende for om det er veletableret.

Der er en pæn omsætning/indtjening på sitet - og derfor anser vi det for at være veletableret.
Avatar billede dna Nybegynder
16. maj 2003 - 11:36 #5
Hvis siden er så god ... hvorfor så sælge den ?

dna
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 17:51 #6
dna >>> Læs teksten...så finder du af det.

horus >> Kan du kontakte mig på mats1122@yahoo.dk - om hvad du havde tænkt dig du ville sælge siden for.
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 17:52 #7
horus >>> Oo hvis du kunne give lidt flere oplysninger via min e-mail, ville det os være godt. Skal lige siges at jeg er meget intressret.
Avatar billede horus Nybegynder
16. maj 2003 - 19:35 #8
Hej Matz,

Jeg har svaret dig pr. mail - men poster lige svaret her til andre interesserede:

*****

Det er en komplet løsning med software,hardware, webhotel, redigeringsværktøj og det hele - det vil sige at du er igang med at tjene penge med det samme.

Vi har en rigtig god grossist af varer til vores butik (eksl. telefoner) - du får selvfølgelig oplysninger om denne grosist, samt oplysninger om hvordan du kan blive forhandler. Der findes rigtig mange spændende varer der kan tjenes penge på. bla. kan jeg fortælle dig at vi har det bluetooth headset fra shoppen til kr. 399 + moms ! Det er langt under hvad man kan købe et headset for i handlen normalt, så der er da penge at tjene.

Jeg kan fortælle dig at software/hardwaren der beregner koder koster omkring 1200 kr. dertil kommer 2 års .COM domæne (ca. 500 kr.) 1 års dk domæne og webhotel - ca. 500 - OG et redigeringsværktøj der lader dig oprette, slette og redigere sider - inkl. upload af billeder - det er er værktøj man ellers ikke normalt får med hos et webhotel - det er fordi hovedafdelingen har stået for udviklingen af det, at vi har det til rådighed - og dette overgår naturligvis til dig, så længe du har hjemmesiden hosted samme sted.

Åbningsbudet er på kr. 2000 og som du næsten kan regne ud af det vel omkring hvad det koster hvis man selv vil igang fra bunden - MEN så slipper man altså for ALT arbejdet med at opbygge hjemmeside m.m.

PLUS at man samtidig får en vis portion goodwill med i handlen. Vi modtager en del bestillinger fra folk der er blevet henvist af glade og tilfredse kunder.

Sig endelig til hvis der er mere du vil vide - spørg enten via mail eller via QXL auktionen.
Avatar billede horus Nybegynder
16. maj 2003 - 19:38 #9
dna,

Vi var slet ikke klar over at der er så stor efterspørgsel efter koder. Det er gode og nemme penge - men andre projekter tager simpelthen for meget tid til at vi føler at vi kan yde den service som VI altid ønsker at levere med vores produkter/ydelser.

Som du kan se af ovenstående er det ikke fordi vi satser på at tjene alverden på at sælge tjenesten - men når nu det hele er bygget op, vil det næsten være dumt bare at lukke det, hvis der er nogen der kunne være interesseret i at føre det videre og selv tjene en slat penge.

Horus
Avatar billede jonasm Nybegynder
16. maj 2003 - 23:37 #10
1) Hvorfor skulle folk bruge dig fremfor gratisunlock.dk ??

2) Du skriver at rettigheden til logoet følger med, jeg kan ikke se noget logo på sitet?

3) Du skriver at liste over alle kunder samt over alle der har rettet henvendelse vedr. oplåsning af andre telefoner (via kabel) medfølger, er du sikker på at dette ikke krænker nogle rettigheder ?

....Og jeg kunne blive ved..
Avatar billede horus Nybegynder
17. maj 2003 - 00:04 #11
hej jonas,

Tak for dine spørgsmål.

1.
Hvorfor skulle folk foretrække microsoft frem for OpenSource ? Du vil blive overrasket over hvor vigtigt det er for folk at de kan skrive eller ringe til en og spørge om noget og få hjælp - det er der stadigvæk overraskende mange mennesker der gerne vil betale for kan vi se. Vi sælger DAGLIGT oplåsninger til folk der er MEGET glade for at få noget service for pengene og vi siger dagligt nej til folk der vil have låst op via kabel.

2.
Der er et logo/billede på forsiden - som i øvrigt flittigt bliver stjålet/brugt på auktioner på qxl :-) Men det er VORES !

3.
Jeg kan ikke se hvilke rettigheder der bliver krænket - vi sælger jo ikke adresser/navne - men vi sælger hele tjenesten og de mails og henvendelser der er tilgået tjenesten er tjenestens uanset om det er os eller en anden der ejer den - det var en anden sag hvis vi solgte navne og adresser til andre - men det er jo ikke det der er tale om...

Havde du andre ting du var i tvivl om ?

Daniel
Avatar billede jonasm Nybegynder
17. maj 2003 - 00:08 #12
2) Tror ikke Nokia er så glade for at i sætter dem i forbindelse med unlocking ! hihi

4) Hvad tjener i på sitet pt !?

Mhv Jonas
Avatar billede horus Nybegynder
17. maj 2003 - 00:14 #13
2. Vi fik en venlig skrivelse fra Sonofon om at de gerne så at vi pillede deres logo af - det havde vi i en af lænkerne oprindeligt - så det gjorde vi selvfølgelig - tror nu ikke at Nokia giver det megen tanke.

4. Vi låser vel 1-2 telefoner op om dagen i snit - vi vil tro at man ville kunne opnå det samme ved at lave et internationalt site - derfor har vi registreret et com domæne - og som nævnt er der dagligt henvendelser på kabel unlock - så der er ingen tvivl om at det er en god lille side-forretning.

Uden at skulle opfordre til lysky affærer - så vil jeg sige at vi betaler både moms og skat at alle oplåsninger vi foretager - det mere end halverer jo overskudet i forhold til de mange Studenter-unlockere derude, som vel næppe oplyser indtægterne til skatte-far :-)

Så hvis man som køber ikke har noget ønske om at lade sig momsregistrere, ja så er der flere penge i det end vi tjener :-)

God nat :-)

Daniél
Avatar billede the_collector Novice
10. juli 2003 - 15:49 #14
Fik I solgt det? Og nej jeg er ikke interesseret, jeg har rigeligt at rive i i forvejen.
Avatar billede the_collector Novice
07. august 2003 - 15:48 #15
Lukketid?