Avatar billede jesper_cph Nybegynder
15. maj 2003 - 10:09 Der er 2 kommentarer

P800 High speed Data

Jeg er den heldige ejer af en SonyEricsson P800, som jeg er meget glad for. Men det undre mig at når jeg surfer på nette med den via High Speed Data, kan jeg i Internet indstillingerne på telefonen, ikke vælge en højere hastighed end 28.8 K/bit, når nu HSD understøtter forbindelser op til de ca. 40.0 K/bit.

Er der nogen som ved hvorfor begrænsningen er der, eller om der er en løsning på problemet.
Avatar billede ffn Nybegynder
18. maj 2003 - 11:12 #1
da ingen har svaret kan det være du kan finde hjælp på www.p800.dk?
Avatar billede pzycho Nybegynder
30. juli 2003 - 12:03 #2
Hvilke mobilselskab har du? Så vidt jeg ved kører f.eks. telmore kun med 28.8 Kbit som maks.