Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 17:05 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

outlook expres accepterer ikke adresser??

jeg har opdateret til ie5.5 - og så kan jeg pludselig ikke sende mails mere ?? alt ser ud til at fungere, men outlook express fuldfører ikke mail-adressen (ja- der er hak i auto-fuldfør) og jeg får at vide at modtageren ikke er gyldig - kontroller navnet ?? se\'følig er det OK - hvad er mon gået galt??
Gold Wings
Avatar billede denboj Nybegynder
26. november 2000 - 17:13 #1
øh - er indstillingerne stadig korrekte - jeg tænker på din smtp ?
Avatar billede denboj Nybegynder
26. november 2000 - 17:14 #2
funktioner/konti/egenskaber for den du bruger
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
26. november 2000 - 17:16 #3
jeg havde samme prob. geninstaller (afinstallation og installation) outlook express så virker det
Avatar billede prodic Mester
26. november 2000 - 17:17 #4
http://www.eksperten.dk/spm/20804 - klassisk fejl.
Men læs løsningen her!!!
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 17:18 #5
jeg kan modtage mails uden problemer SMTP-POP3 alt ser fint ud .. forresten deet er tilsyndeladede også umuligt at lippe ud af HTML-text mulighed - anset jeg hakker af i plain text - så får jeg HTML ?
GoldWings
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 17:35 #6
har netop skøjtet rundt efter prodic\' link og fundet \"løsninger\" - klassisk fejl, men ingen har tilsyneladende sagt DET VIRKER ... og jeg har IKKE den Wab32.dll, der åbenbart er ødelagt - Kan jeg ikke bare få den mailet og så lægge den ind - hvor??

GoldWings
Avatar billede prodic Mester
26. november 2000 - 17:40 #7
jeg kender en der har fået det til at virke med den metode.
Ser lige om jeg kan finde den wab32.dll-fil - har du så en mail-adr klar?
Avatar billede prodic Mester
26. november 2000 - 17:43 #8
og den skal ligge i c:\\windows\\Fælles Filer\\system
og jeg mangler bare din mail-addy så er jeg klar!
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 17:47 #9
goldwings@papillon.dk

JUBIIII
Avatar billede prodic Mester
26. november 2000 - 17:51 #10
Når du læser dette har du fået mail.
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 18:27 #11
næh-nej så let gik det nu ikke - hvad kan vi ellers finde på. Erstatning med den ny wab-fil hjalp ikke.
GoldWings
;-(
Avatar billede denboj Nybegynder
26. november 2000 - 18:30 #12
prøv at kig på tredie svar/kommentar en gang til
Avatar billede prodic Mester
26. november 2000 - 18:34 #13
ja geninstaller! - hvis det ikke virker med den update. Og du skal ikke erstatte den - den update funktion skulle meget gerne virke. Medmindre du kører med brugerprofiler. For der har jeg selv en pc der ikke vil det samme som din.
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 18:36 #14
brugerprofiler???
GoldWings

prøver at geninstallere...
Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 19:18 #15
tjaaa, nu har jeg ooutlook express 4.7 igen - den virker - lad det være med det - skulle een eller anden en dag finde en løsning på 5\'eren, så hører jeg gerne om det..
GoldWings
Avatar billede hokke Nybegynder
26. november 2000 - 21:14 #16
Okay ... ovenstående fejl opstår ved at man ikke har haft OE/gammel version lukket når man installerer den nye OE.

Løsningen er at opdatere wab32.dll og wab32res.dll med nye filer.
Det hjælper ikke at afinstallere og geninstallere OE. Det er vigtigt at man vælger de rigtige opdateringsfiler (og har alle programmer lukket) Microsoft har lavet en opdaterings fil til både OE 5.0 og OE 5.01. Der SKAL man også have fat i den rigtige.

Avatar billede goldwings Nybegynder
26. november 2000 - 21:25 #17
Hokke - det lyder grumme fornuftigt - men jeg garanterer at ALT var lukket og slukket.
Vil du foreslå (og gafle lidt point i et nyt spørgsmål)at man/jeg henter hvilken opdateringsfil hvor?efter eller før download af oe 5 -5.01
GoldWings