Avatar billede em-ma Nybegynder
15. maj 2003 - 08:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikoner blevet mindre/ulæselige

På min Windows 2000 PC er en række standardikoner pludselig blevet mindre og ulæselige. Eksempelvis er de 3 ikoner øverst til højre i alle programmer (minimer, maksimer og luk) blevet meget mindre og ulæselige.

Løsning?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. maj 2003 - 08:47 #1
Du kan jo sætte skrift størrelsen op og ned inden under egenskaber (Når du højreklikker på skrivbordet).... kan det være det du har gjort forkert???
Avatar billede em-ma Nybegynder
15. maj 2003 - 08:54 #2
jogge> Nej, men det ledte mig til at vælge at vise vindue i klassisk visning - og det løste problemet. Læg lige svar, så får du points.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
15. maj 2003 - 08:58 #3
Ok.. takker