Avatar billede daque Nybegynder
14. maj 2003 - 21:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg mit word dokument, hvis jeg har glemt koden?

Hejsa!

Jeg sidder noget i saksen!

Jeg kan ikke huske min kode til et word dokument, informationerne som står i dokumentet er noget jeg skal bruge til min eksamen, hvad gør jeg??

Hjælp hjælp!

MVH

Christian

På forhånd tak :-)
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
14. maj 2003 - 21:59 #1
Du kan så vidt jeg husker bare åbne den med "wordpad"
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. maj 2003 - 22:10 #2
send filen til mig (så har jeg den måske åbnet til i morgen) alså kun hvis du vil
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. maj 2003 - 22:10 #3
cola_geek@hotmail.com
Avatar billede jajakobsen Nybegynder
15. maj 2003 - 04:55 #4
Åben den i Notepad eller wordpad. Gem den igen under nyt navn og så kan den åbnes i word.
Avatar billede daque Nybegynder
15. maj 2003 - 07:28 #5
Okay, tak for alle svarene, men hvis jeg åbner filen i wordpad, så står der:
"Der opstod en uventet fejl under indlæsningen af c:\bla.bla.bla.bla"... Så det virkede ikke det der med, at åbne den i wordpad!

Og hvis jeg gemmer dokumentet under et nyt navn, og åbner den i word, så står der: "Dokumentet eller stien er ugyldig osv. osv."!

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Chewie Novice
15. maj 2003 - 09:50 #6
game_tracker >> husk regl §2.1.12
Avatar billede Chewie Novice
15. maj 2003 - 09:53 #7
med en simpel søgning på www.google.dk kan du finde tons vis af programmer der løser dit problem eks. http://www.intertek.org.uk/downloads/
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 13:33 #8
chewie> hvad er det for en regl
Avatar billede Chewie Novice
15. maj 2003 - 13:54 #9
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 17:05 #10
være flere personer om én brugerprofil????? hvad snakker du om
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 17:06 #11
jeg er jo ikke med i hans bruger profil bare forde jeg vil hjælpe ham
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. maj 2003 - 17:06 #12
tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
Det er den:)