Avatar billede narkofiske Nybegynder
13. maj 2003 - 12:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Computeren starter lige slukker så igen

Hej,

Jeg har lige skiftet mit p4 s8x bundkort ud med et p4 pe og jeg har sat det hele rigtigt til, men hver gang jeg trykker på powerknappen kan man lige se blæserne starte og computeren køre, men så slukke den igen 2sec senere...

Jeg ved ærlig talt ikke hvad der er galt :(
Avatar billede fromsej Praktikant
13. maj 2003 - 12:47 #1
Sikkert et eller andet der ikke sidder helt rigtigt i soklen.
Prøv at tjekke igen, især Ram og Grafikkort.
Avatar billede themaster Nybegynder
13. maj 2003 - 12:47 #2
ikke for at forurolige dig.....men det lyder enten som produktfejl....eller, som om din processer er brændt af
Avatar billede dittlau Nybegynder
13. maj 2003 - 12:47 #3
Har du sikret dig, at der ikke sidder en lille metal dims under boardet, der kortslutter det hele. Ellers kan det være RAM, CPU, Køler der ikke matcher boardet, eller er defekt.

/dittlau
Avatar billede chatonline Nybegynder
13. maj 2003 - 12:48 #4
Det problem har jeg også haft. Skild det hele ad igen. Det kan være en løs forbindelse.
Avatar billede chatonline Nybegynder
13. maj 2003 - 12:48 #5
Ps. det er typisk ram, der ikke sidder rigtigt..
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. maj 2003 - 12:55 #6
det kan også være din køler der ikke slutter helt til på CPU'en, så skal den lukke af hvis det er et Asus mobo..
Avatar billede hub Nybegynder
13. maj 2003 - 12:56 #7
Er det et Microstar kort?
Avatar billede clauspersson Nybegynder
13. maj 2003 - 12:57 #8
jeg havde samme prob. tjekkede ram, cpu, alt igen og igen, og tilsidst købte jeg et nyt motherboard, hvorefter det viste sig at det var min strømforsyning der var brændt af...  :)
hvis du har en xtra strømforsyning, så prøv lige med den.
Avatar billede chatonline Nybegynder
14. maj 2003 - 07:35 #9
clauspersson, jeg købte også en ny strømforsygning, det hjalp bare ikke. Skillede det hele ad og samlede det igen. Og så kørte det..
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 10:05 #10
Hvilket jeg var inde på i mitindlæg.*S*
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. maj 2003 - 11:31 #11
så kan du da godt lukke spm.
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:47 #12
hvad har du fundet ud af?