Avatar billede cyberjoker Nybegynder
12. maj 2003 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VCD Problemer i NERO

Hej ........

Jeg har ville brænde film i divx format over til vcd, og nogle af dem går det også ok med ....
Men nu har jeg fået et problem der irriterer mig grænseløst.
Nogle af divx filmene spejlvendes og vendes på hovedet på en gang når de afspilles....
Der er en funktion i Nero som hedder Spejlvend objekt, og den har jeg selvfølgelig også checket ud ....
Nogle der ved hvad det skyldes, og er der nogle der har en løsning på det prob ????????
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2003 - 15:27 #1
Løsningen må være IKKE at bruge NERO til at reencode til VCD. Nero sucks til det.....
Kig hellere her: http://www.dvdrhelp.com/tmpgenc.htm

Når den så er converteret til mpg, så kan du brænde den med Nero.
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
12. maj 2003 - 16:06 #2
Jeg har lige kigget på tmgenc idag ....
Men hvordan gør jeg det så ???
Reencoder i Tmpgenc og brænder den som alm. data i Nero, eller hvad ?
Og kan den afspilles i en ordinær DVD bagefter ?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 08:42 #3
Du reencode med Tmpgenc til en mpg fil. (følg guiden...)
Herefter brænder du den som VCD i Nero....
Og ja - den kan afspilles i en DVD afspiller - hvad den understøtter det.
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
13. maj 2003 - 14:08 #4
Tak for hjælpen....