Avatar billede atomizer Nybegynder
11. maj 2003 - 20:51 Der er 5 kommentarer

sep800.org

Hejsa

Jeg er ved at bygge på sep800.org som er en side med til til Sony Ericsson P800 Smartphone.

Er der nogen som har nogel ideer?

//Atomizer
Avatar billede amplificator Nybegynder
11. maj 2003 - 20:52 #1
For de dovne: http://sep800.org/ :D
Avatar billede mikker Nybegynder
11. maj 2003 - 21:18 #2
Vil helst ikke nævne hvad overskriften fik mig til at tænke på...

Anyways. En meget enkel side - plus for det.
Jeg synes måske din skrift er en smule stor, der er for meget 'scrolling'. Godt nok er jeg nærmest blind af nærsynethed men...
Jeg er en doven bruger og gider ikke bevæge min finger hen over mit mousewheel helt vildt meget :o)

Blot lige lidt tanker - direkte fra min 'hjerne' :o)
- Mikker
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. maj 2003 - 21:20 #3
En lille idé:

Vis noget på forsiden, nyheder, nye links, ja, hvad
ved jeg ... ikke bare "velkommen". Så kan man med det
samme se hvad det er for et site. Der skal ikke står for
meget, men så meget man får lyst til at gå længere ind,
Avatar billede kingfish Nybegynder
14. juli 2003 - 23:04 #4
Du kunne evt. fortælle om fordelene ved telefonen, ha nogle billeder af den. Hvis den kan ta billeder kunne du ha nogle billeder telefonen har taget..
Avatar billede atomizer Nybegynder
15. juli 2003 - 17:27 #5
Tak for ideen... det vil jeg lige lave når jeg for tid.
Jeg har også tænkt på og lave noget så brugere kan uploade/forslå links & anmeldelser til programmet... hvad syntes i om det?